امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۰:۱۶
در این هیاهوی بی خبری آخر سال
‌نشست دوجانبه باقری و انریکه مورا در سکوت خبری وین در حالی برگزار شد که اولیانوف سفر گروسی به ایران را دستاورد بزرگ خواند و بنت گفت: به نتایج مذاکرات وین ملزم نیستیم
ظهره‌وند در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا و افغانستان با بیان اینکه سفر آقای باقری کنی به تهران در آستانه تحولات اوکراین هوشمندی تیم ایرانی را نشان می‌دهند، گفت: ممکن است قید برجام را بزنیم.
امیر سرتیپ حاتمی در دیدار با دبیرکل وزیر دفاع عراق:
دولت ایران و عراق در هر شرایطی حامی و پشتیبان یکدیگرند
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با مثبت ارزیابی کردن آمادگی‌های همه جانبه دولت‌ها و ملت‌های منطقه گفت: اجازه نخواهیم داد مجددا ناامنی جدیدی توسط بیگانگان و متجاوزین به منطقه تحمیل شود.
ضرورت اقدام متناظر و متناسب با اقدام آمریکا
بَرجام وَ مَا أدراکَ مَا البَرجام
شب گذشته یانکی دیوانه ای که از قضا رییس جمهور آمریکاست تلاش بی فرجامی را برای تغییر قوائد بازی سیاسی هم پیمانانش در رابطه با برجام به نمایش گذاشت. اگر چه این رفتار برای جوامع یین المللی قابل پیش بینی بود، امّا باید دید، آیا خود به خواب زدگان داخلی را نیز از خواب پنبه دانه بیدار خواهد کرد یا نه؟!
فرماندار مکه:
شرط ویژه‌ای برای حجاج ایرانی نگذاشتیم/ حجاج همه کشورها مهمان خدا هستند
فرماندار مکه مدعی شد هیچ شرط ویژه‌ای برای شرکت حجاج ایرانی در حج امثال اعمال نشده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی:
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته‌ای در جریان است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم.
محمد جواد ظريف در سخنرانی در دانشگاه ملی استرالیا
ظریف هشدار داد تغییرات در مرز کشورها در خاورمیانه به جنگی «سی‌ساله» در منطقه منجر شده و تاکید کرد: «تغییر باید در نحوه حکومتداری و اداره حکومت ما باشد و نیز نحوه تعامل ما با یکدیگر و این چیزی است که تغییر به آن نیاز دارد. تغییر دادن مرزها تنها وضعیت را بدتر خواهد کرد و شروع آرماگدون(جنگ‌های آخرالزمانی) خواهد بود.»
یووال اشتاینیتز ؛
یووال اشتاینیتز: شوکه شدن جامعه جهانی در اثر اقدامات وحشیانه داعش و آرزوی دنیا برای شکست دادن این گروه، باعث شده است جهان ماهیت تهدیدات ایران و گروه هایی چون حزب الله لبنان را نادیده بگیرد.
پادرمیانی نواز شریف میان تهران و ریاض
اگر چه عربستان در سایه اختلافاتش با ایران گفته است که حاضر به گفت‌وگو با آن نیست اما در عین حال خواستار اقدامات عملی از سوی ایران شده تا ثابت شود که واقعا ایران مترصد بهبود روابط با عربستان است.
روزنامه شرق هم به صف منتقدان سخنان «برجامی» روحانی پیوست
روزنامه شرق تصریح کرد: درحال‌حاضر که درخواست بانک‌ها به‌نتیجه نرسیده، خبری از نقل و انتقال پول نیست؛ این هم سند دیگری بر عدم ‌فعال‌بودن آن هزار ال‌سی که جلال‌پور خبرش را منتشر کرد.
به منظور بررسی تحولات منطقه و گفتگوهای سوری - سوری؛
نشست سه جانبه ايران، سوئيس و سوريه در تهران
نشست سوری-سوری ايران، سوئيس و سوريه درحالی آغاز شد که عربستان حمايت های علنی خود را از داعش شدت بخشيده است.
واکاوی عقده فرو خورده ی ایرانیان از حکام منفور سعودی
چرا ایرانی ها از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند؟
وقتی مردم احساس کردند که جواب بی حرمتی های مکرر آل سعود توسط مقامات رسمی کشور داده نمی شود، خود جور دولتی ها را کشیدند و واکنش نشان دادند و جایی که احساس غالب شود تقریبا کنترل تبعات رفتارهای ناشی از آن ممکن نخواهد بود.
در راستای توافق هسته ای؛
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش وارد تهران شد.
خطاب به رئیس جمهور؛
نامه سرگشاده  درباره توافق هسته ای لوزان
گروه دانشجویی «کمیته صیانت از منافع ایران» با صدور نامه ای خطاب به رئیس جمهور دیدگاه های انتقادی خود درباره بیانیه لوزان را تشریح کرد.
جزئیات توافق‎هسته‌ای احتمالی ایران و۱+۵
آیا سانتریفیوژها کوچک تر می شوند؟!
روزنامه واشنگتن پست جزئیات بیشتری درباره توافق هسته‌ای احتمالی بین ایران و کشورهای ۱+۵ منتشر کرد.
صفحه  از ۷
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین