امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
تعداد بازدید: ۱۳۶۲۶
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛
يك عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر وزیر علوم استیضاح شود اسامی بورسیه های غیر قانونی که برخی در داخل مجلس در این موضوع دست داشته اند را اعلام می کنیم.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ حجت الله درویش پور، درباره استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: آغاز استیضاح وزیر علوم به اصرار نمایندگان بر این سوال خود که چرا دانشجویان ستاره دار به تحصیل بازگشته‌اند، باز می‌گردد. وی با بیان اینکه مسوولین وزارت علوم در کمیسیون آموزش مجلس حضور یافتند و درباره دلایل بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به تحصیل توضیحاتی ارایه و نمایندگان را قانع کرده‌اند، خاطر نشان کرد: بعد از اینکه دیدند در این زمینه نمی‌شود سنگ اندازی کرد، به سراغ بهانه عزل و نصب‌ها رفتند و در موضوع بورسیه‌ها متمرکز شدند که البته درباره عزل و نصب‌ها نیز پس از توصیحات وزیر علوم قانع شدند.

نماینده ایذه و باغ ملک تصریح کرد: اما پس از اینکه وزارت علوم بورسیه ها را غیرقانونی اعلام کرد، برخی از دوستان در مجلس برافروخته شدند و گفتند که وزارت علوم نباید در این زمینه که چرا در گذشته این افراد با ضابطه یا رابطه بورسیه شده اند یا خیر ورود پیدا می کرد، زیرا این موضوع در گذشته اتفاق افتاده و به اتمام رسیده است. وی ادامه داد: در اسامی بورسیه‌های غیرقانونی، نام برخی نمایندگان نیز وجود دارد و همین موضوع باعث فشار و استیضاح علیه وزیر علوم شده است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: البته با صحبت‌ها و جلساتی که رییس مجلس با وزیر علوم و برخی نمایندگان استیضاح کننده داشت، قرار شد به وزیر علوم یک ماه فرصت داده شود تا تعاملاتی صورت گیرد و باید وزارتخانه روشن کند که به دنبال چه هدفی در زمینه بورسیه‌ها است. عده ای هنوز بر استیضاح اصرار دارند، اما در یک ماه آینده باید دید که چه اتفاقی برای استیضاح وزیر علوم رخ خواهد داد. اگر قرار باشد هر موضوعی که به ضرر وزیر علوم است، مطرح شود، باید تمامی موضوعاتی هم که به نفع وی می‌باشد عنوان شود تا نمایندگان تصمیم نهایی را بگیرند؛ شاید در زمان استیضاح دیدگاه های برخی اصرارکنندگان بر استیضاح وزیر، عوض شود. وی به نمایندگان استیضاح کننده توصیه کرد که استیضاح وزیر علوم را پیگیری نکنند تا این موضوع ختم به خیر شود.
1001
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
2
اعلام اسامی بورسیه‌ها درصورت استیضاح وزير!!!!!!!!!!!!

یعنی اگه وزیر استیضاح نشه اسامی منتشر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متاسفم برای همتون که با هم سازش میکنید!!!!!!!!

اگه مرد بودین اسامی رو منتشر میکردین،وزیر هم فوقش استیضاح میشد

تو همه کارها همینطوری هستید که مملکت پیشرفت نمیکنه!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
و شما از وزیر شریفی که برکنار شد چگونه حمایت کردید؟
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
3
تعداد بورسیه های رانتی مشغول به تحصیل در علوم پزشکی واساتید رانتی در دانشگاههای علوم پزشکی دست کمی از وزارت علوم ندارد اما ظاهرا" وزیر محترم بهداشت کاری به این حق کشیها ندارند!
هوتن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
3
باورکنیم رانت خوری یک نوع دزدی است ورانتخور یک دزد تمام عیار است.

لطفا" اسامی دزدان را بدون تعارف افشا کنید
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
0
1
اینها ازانتخابات خرداد92 می سوزند نه چیزی دیگر
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین