امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۹۹۲۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یزد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح نجات کشاورزی در 40 هزار روستای کشور خبر داد.

 به گزارش مداح نیوز از یزد، سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه "اصل سرکشی در سفرهای استانی را بر چند قاعده در نظر گرفتیم که فقط با مسئولان سپاه جلسه نداریم" اظهار داشت: قاعده این سفرها بر مبانی خدمت‌رسانی و توجه به محلات آسیب‌پذیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابراز اینکه "چندی پیش برنامه‌های بسیج را به مقام معظم رهبری ارائه کردیم و اساس کار خود را بر اثربخش‌بودن برنامه‌ها و تعیین اولویت‌ها گذاشتیم" گفت: رهبر معظم انقلاب هم این برنامه‌ها را تصدیق فرمودند و به طرح‌های اعتلا تبدیل شد.

وی به برخی از طرح‌های اعتلا اشاره کرد و افزود: بعضی از این طرح‌ها، طرح‌های 6 یا 7 ساله و برخی نیز طرح‌هایی است که امید داریم سریع‌تر به سرانجام برسد و بعضی نیز طرح‌های بلندمدت هستند.

غیب‌پرور ادامه داد: یکی از طرح‌های بسیار خوب در این مجموعه، طرح نجات کشاورزی است که 40 هزار روستای کشور را در بر می‌گیرد و بسیار عالی و مؤثر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ان‌شاءالله امیدواریم با این طرح‌ها بتوانیم اثرات مثبت و ماندگاری را در کشور ایجاد کنیم و مردم نیز از این خدمات راضی باشند.

انتهای پیام/ش*

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین