امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۵۱
تیتر یک
مهدی فاطمی در نشست هم اندیشی فرهنگی گفت:
اگر مدیریت یکپارچه شهری به انضمام پیوست فرهنگی مستقر شود، قطعاً مشکلات مردم و شهر به شکل چشم گیری کاهش می‌یابد. بیایید از خودمان شروع کنیم و انگشت اشاره ی اتهام را از یکدیگر برداریم.
گفتگو با سردار حاج منصور احمدلو
هر چقدر هم که خاطرات فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس را خوانده باشی و هر چند کتاب از سری خاطرات جنگ و حواشی آن را مطالعه کرده باشی، باز هم عظمت هشت سال نبرد مردانه برای دین و شرف آنقدر درخشان است که می‌توانی هر روز مطالب جدید و هیجان انگیز جدیدی بخوانی و بشنوی و به غیرت مردان و زنانی که رفتند تا ایران اسلامی باقی بماند، افتخار کنی.
دغدغه های اساتید قرآنی
فرزندان به طور چشمگیری از محیط افرادشان الگو می‌گیرند، بنابراین اگر ابتدا در خانواده و مدارس و سپس در جامعه فرهنگ قرآنی را بهتر پیاده کنیم، کودکان و نوجوانان نیز بیش از پیش به امور قرآنی علاقه‌مند خواهند شد
ویژه های خبری
گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین دارستانی
در فتنه های آخر الزمان باید به هیأت ها پناه برد!
در فتنه های آخر الزمان باید به هیأت ها پناه برد!
بنده با اکثر سخنرانان و شعرا و ذاکران اهل بیت رفیقم؛ چون رفاقتم بیشتر بر این اساس بوده که هرکسی بهتر در مورد آقا سیدالشهداء حرف بزند و برای آن حضرت روضه بخواند بیشتر دوستش داشته باشم.
مدیر کل پژوهش سازمان پزشکی قانونی
۱۰۰درصد ناتوانی جنسی مردان درمان می‌شود
۱۰۰درصد ناتوانی جنسی مردان درمان می‌شود
مدیر کل پژوهش سازمان پزشکی قانونی گفت: بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مردان دنیا به نوعی ناتوانی جنسی مبتلا هستند، اما همه این اختلالات با درمان دارویی یا جراحی قابل درمان است و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم به جای شکایت به دادگاه به مراکز درمانی مراجعه کنند.