امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۴:۵۲
سیف در جمع خبرنگاران:
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ سود بین بانکی از بالای ۲۱ درصد به ۱۸ درصد رسیده است، درباره کاهش نرخ سود گفت: همه بانک‌ها علاقه‌مند هستند که این کار در اسرع وقت انجام شود.
مجلس در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی؛
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد که بانک مرکزی طی روزهای آینده یکی از بانک‌های خصوصی را منحل می‌کند.
کاهش قدرت خرید یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی خانوار به ۱۸۵۰۰
در حالی سخنگوی دولت از عدم تغییر در نحوه پرداخت یارانه نقدی صحبت می‌کند و همه افراد فقیر، متوسط و مرفه یکسان یارانه دریافت می‌کنند که ارزش واقعی یارانه ۴۵۵۰۰ سال 89 به ۱۸۵۰۰تومان در مهر ماه امسال کاهش یافته است.
اينبار اختلاس چند ميليارديست؟
پس از گذشت نزدیک به ٣‌سال از اختلاس ٣هزار میلیاردی در بانک صادرات حالا موضوعی شبیه به این از سمت بانک سرمایه به گوش می‌رسد.
ایجاد صندوق جدید در شبکه بانکی
دستور جدید بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شد
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای ضوابط اجرایی بند الف ماده 86 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه که بر تفکیک تاسیس صندوق قرض الحسنه منابع و مصارف قرض‌ الحسنه بانک ها و موسسات اعتباری تاکید دارد، را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
دبیرکل مجمع عالی نمایندگان کارگران خبر داد
شکایت از وزارت کار به دلیل اجرای طرح استاد ـ شاگردی
دبیرکل مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به غیرقانونی بودن اجرای طرح استاد ـ شاگردی، خواستار لغو این طرح از سوی مراجع ذیربط از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
دبیر کمیته فرعی شرایط عمومی بیمه‌های زندگی؛
شرایط عمومی بیمه‌های زندگی
این اصلاحات جهت طرح در کارگروه توسعه بیمه‌های زندگی و ارسال به شورای عالی بیمه به سندیکای بیمه‌گران ایران ارسال شده است.
سیف درباره اوراق مشارکت تصمیم می‌گیرد
رای شورای پول و اعتبار به ثابت ماندن نرخ‌های سود بانکی
اقتصادي - بانك، بيمه، بورس
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین