امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۰:۲۰
باز هم نان گران شد، احمدي نژاد كجايي؟!؟!
بنابر اعلام سخنگوی دولت قیمت نان برای جبران هزینه انرژی و دستمزد کارگران از امروز حداکثر تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.
افزایش 500 هزار تومانی هزینه های معیشت؛
بررسی های ۳ ماهه اول سال جاری که به صورت میدانی انجام شد نشان داد که براساس قیمت‌های کف بازار، هزینه یک خانوار ۴ نفره کارگری ماهیانه به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان افزایش یافته است.
در ادامه طرح هدفمندی يارانه نقدي؛
توزیع یارانه نقدی که قرار بود به شکل هدفمند صورت گیرد؛ بین همه آحاد جامعه به تساوی تقسیم شد و در حالی که دولت یازدهم وعده داد این انتظار را ساماندهی کند.
پرداخت یارانه به تولید، زمینه‌ساز خروج از رکود؛
۲۰۰ هزار یارانه‌بگیر به طور قطعی قابل حذف هستند
وزیر اقتصاد در حاشیه همایش خروج از رکود، اعلام کرد: اگر بخواهیم به صورت قطعی و بدون خطا یارانه‌بگیران غیرنیازمند را حذف کنیم، 200 هزار نفر قابل حذف هستند.
حسین راغفر در گفتگو با مدّاح نیوز بررسی کرد؛
اقتصاد ایران از رکود خارج می‌شود؟
«هدفی که دولت برای سال 93 اعلام کرده کاملا قابل تحقق است و ظرفیت اقتصاد ایران بسیار بالا است و حتی ما می توانیم انتظار داشته باشیم رشد اقتصادی مثبت 4 تا 5 درصدی تحقق پذیر شود.»
آخرين اخبار از ثبت نام يارانه نقدی؛
سه گروه از شهروندان برای دریافت یارانه ثبت نام نکنند
معاون برنامه ریزی استانداری تهران اعلام کرد: سه گروه از شهروندان سرپرست خانوار برای دریافت مرحله دوم یارانه ها ثبت نام نکنند.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس؛
استقلال بانك مركزی ممكن نيست!
يوسفيان ملا، معتقد است تا زمانی كه رييس بانك مركزی از سوی رييس جمهور منصوب می شود نمی توان انتظار داشت كه بانك مركزی استقلال داشته باشد.
تورم کاهش می یابد
پیش بینی صندوق بین المللی پول: پایان رشد منفی اقتصاد ایران در سال آینده
اعتبار - در آخرین گزارش صندوق بین المللی پول درباره اقتصاد ایران پیش بینی شده که رشد منفی اقتصاد ایران پایان یافته و تورم در این کشور نیز کاهش می یابد.
پویایی اقتصاد مردم از اهداف دولت تدبیر و امید است
فرماندار طبس پویایی اقتصاد مردم را اهداف دولت تدبیر امید است گفت: امور زیر بنایی، ثبت معادن غنی و پرداخت تسهیلات در برنامه ها مورد توجه قرار می گیرد.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین