امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۲:۲۳
نشاط برآمده از محبت اهل بیت(ع) زیباترین نشاط است
گفتگویی متفاوت با حجت‌الإسلام پناهیان در آستانه نوروز فاطمی
عید نوروز با عزاداری برای حضرت زهرا(س) منافات ندارد. جدا از اینکه مردم فرصت بیشتری برای شرکت در مجالس اهل بیت(ع) پیدا می‌کنند، اساساً محافل عزاداری‌های ما آنچنان که برخی تصور می‌کنند ماتمکده نیست.
از حواشی نسل سوم ارتباطات؛
آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به استفتایی نظر خود را درباره خدمات اینترنت پرسرعت همراه قبل از تحقق شرایط قانونی آن بیان کرد.
روشن شدن يكي ديگر از ابعاد وجودي آیت الله بهجت؛
جمله یک جن درباره آیت الله بهجت
حجت الاسلام روحی تعریف می‌کند: خیلی از داستان‌هایی که آیت الله بهجت نقل می‌کردند که یک آقایی این چنین بود، خودشان را داشتند می‌گفتند. دوستان می‌گفتند: این خودش است. می‌گفتم: نه، دلیلی ندارد. تا اینکه ...
نقشه های شوم وهابیت
خطر ترور آیت‌الله سیستانی(دامت برکاته)
فشارهای بسیاری از سوی برخی گروه های تندرو در درون سازمان امنیت عربستان وجود دارد که تدابیری برای ترور آیت الله سیستانی و مقتدا صدر در نجف اشرف اتخاذ شود
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران
فرصتی برای تبلیغ هویت شیعه
ای کاش سخنان عایشه درباره شخصیت وجودی حضرت فاطمه(س) را بازگو می‌کردیم، اگر این مسائل گفته می‌شد دیگر جامعه شیعه نگرانی و ناراحتی نداشت.
امام جمعه ی موقت تهران؛
به ذلّت در برابر دشمن می‌گویند اعتدال
حجت‌الإسلام کاظم صدیقی: بسیجی‌ها و مومنین را با برچسب افراطی تحقیر می‌کنند و به ذلت در برابر دشمن می‌گویند اعتدال! باید خجالت بکشیم که اگر آمریکا تحریم‌ها را نشکند.
مولوی عبدالحمید ‌در کنگره ‌آیت‌الله کفعمی‌:
ایجاد وحدت و برادری مهم‌ترین هدف آیت الله کفعمی بود
امام جمعه مسجد مکی زاهدان: ایجاد وحدت و برادری مهم‌ترین هدف آیت‌الله کفعمی بود، مسلمانان در اوضاع کنونی، باید با وحدت مسائل را حل کنند تا بیگانگان مجال فرصت‌طلبی نداشته باشند.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین