امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۳۴
در حاشيه ی استيضاح وزير و بورسيه غير قانونی؛
تایید اسناد آلودگی بنزین‌ پتروشیمی توسط وزارت نفت
بنزن تـا 40برابر حد مجاز بـوده است!
طی پروژه بررسی وضعیت کمی وکیفی انتشارآلاینده‌ها BTEX درشهرتهران توسط دانشکده محیط ‌زیست نشان می دهد که دراطراف پمپ بنزین ها میزان غلظت آلاینده بنزن چندین برابر استاندارد است
سوژه جديد کاریکاتوریست‌ها؛
فراگیرشدن چالش سطل آب یخ، حالا به کمک کارتونیست‌ها آمده تا با همین سوژه، رویدادهای جهان را از نگاه خودشان به تصویر بکشند. گزیده کاریکاتورهای امروز، بیشتر با همین موضوع انتخاب شده است.
همراه اول با ایرانسل همراه شد؛
در آخرین دقایق باقی مانده به برگزاری مراسم اعطای مجوز نسل 3 و 4 موبایل به ایرانسل، مذاکرات همراه اول با رگولاتوری به نتیجه رسید و همراه اول با ایرانسل در دریافت مجوز نسل بالاتر همراه شد.
تفاهم‌نامه‌ تعمیر هواپیمای ایران 140 امضا نشده بود!!!
هواپیمای ایران 140 درحالی سقوط کرد و به مرگ گروهی از هموطنانمان انجامید که سازمان هواپیمایی کشوری چند هفته قبل، تفاهم‌نامه‌ تعمیر این هواپیماها را که قرار بود با کشور اوکراین منعقد شود، امضا نکرد.
78 سال از خدا عمر گرفتم تا عصای دستم زودتر از من بمیرد؟
این روایتی است از 25 پله آخر! پله‌هایی که باید خانواده قربانیان هواپیمای آنتونوف 140 بالا می‌رفتند تا آخرین امیدشان برای زنده بودن عزیزشان را امتحان کنند ...
از سرقت آثار سينمايی تا سرقت ادبی؛
نام سرقت ادبی که می‌آید ناخودآگاه به یاد فرید زکریا ويراستار مجله «تايم» و مجری شبکه «سی ان ان» می‌افتیم، کسی که در دهم ماه اوت، پس از اقرار به جرم برداشتن قسمت‌هایی از يک مطلب مجله «نيويورکر» بدون اشاره به منبع اصلی از هر دو شغل خود تعليق شد.
در راستای توسعه ورزش زورخانه ای و ورزش همگانی؛
-سرپرست هیات ورزش باستانی و زورخانه ای استان تهران گفت: مراسم زنگ و ضرب مرشدی به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در ایستگاههای مترو تجریش و ارم سبز در حال برگزاری است.
پشت پرده "ایران 140"‌چه می گذرد؟
وزارت دفاع را چه به مسافرکشی؟
اگر ایران 140 ، واقعاً هواپیمای استاندارد و مناسبی بود، قطعاً در شرایط تحریم که ایرلاین های ایرانی دنبال هواپیما هستند، از شرکت هسا ، آن را می خریدند.
بسیج شهرداری تهران؛
محسن پیرهادی: ما به عنوان بسیج شهرداری تهران اولویت فعالیتهایمان را خدمت‌رسانی به مردم قرار داده‌ایم و غایت و هدف برنامه‌های ما آن است که فرهنگ بسیجی را با خدمت رسانی به مردم نشان دهیم.
واکنش جالب دانشگاه ايرانيان به لغو مجوزش!
دانشگاه ايرانيان با مجوز يا بدون مجوز؟!؟!
دانشگاه ایرانیان اعلام کرد: وزارتخانه‌های علوم و بهداشت تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه‌های قبلی آنان در رابطه با دانشگاه ایرانیان باشد، صادر نکرده است.
شبكه ای كه ميخواهد به تهران بيايد!!!!
شبکه دولتی انگلیس خبر راهپیمایی کم‌سابقه روز قدس در ایران و کشورهای مختلف جهان را کاملا سانسور کرد.
سه شرط دولت برای موافقت با بازگشایی دفتر BBC در تهران؛
معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صدور مجوز به بازگشایی دفتر شبکه BBC (جهانی و فارسی) در تهران گفت: اگر مقید به ضوابط و اصول و مصالح ملی ما باشند، صدور مجوز...
برخی مادران برای حفظ تناسب اندام به یک فرزند اکتفا می‌کنند ؛
رشد غیرطبیعی عقیم‌سازی طی 20 سال گذشته در کشور/برخی مادران برای حفظ تناسب اندام به یک فرزند اکتفا می‌کنند
طرح مجلس برای افزایش نرخ باروری؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) به کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور رای دادند.
صفحه  از ۳
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین