امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۵:۰۱
روایتی دیگر از یکی زدن و ده تا خوردن
همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل، رسانه‌های عراقی از برخورد ده‌ها فروند راکت و موشک به اهدافی در این منطقه خبر دادند.
ماهاتیر محمد نخست وزیر مستعفی مالزی:
منابع خبری گزارش دادند: درحالیکه محی الدین یاسین به عنوان نخست وزیر هشتم مالزی صبح یکشنبه در نزد پادشاه این کشور در ایستانا نگارا سوگند یاد کرد، ماهاتیر محمد نخست وزیر وی را نخست وزیر مشروع ندانست و خواستار نشست فوری دیوان رایت یا مجلس نمایندگان این کشور شد.
همراه با انتخابات عراق؛
اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی عراق؛ «سائرون»: ۵۴کرسی/ «الفتح»: ۴۷کرسی/ «النصر»: ۴۲کرسی/ «الوطنیه»: ۲۱ کرسی
سرانجام پس از گذشت یک هفته از برگزاری اولین انتخابات پارلمانی پساداعش در عراق، کمیسیون عالی مستقل انتخابات این کشور نتایج نهایی و رسمی آن را اعلام کرد.
روايت جنايت؛
بمباران اتمی هیروشیما در کتب درسی دنیا چگونه روایت می‌شود؟
آمریکایی‌ها بمباران هیروشیما را اخلاقی می‌دانند، اروپایی‌ها این تفکرات آمریکایی‌ها را شوکه‌کننده می‌دانند و ژاپنی‌ها درس‌هایی درباره بمب‌های اتم می‌گذرانند.
ترکیه درصدد از بین بردن مبارزات کردها در سوریه است؛
یکی از رهبران کرد سوریه با بیان اینکه مقاومت کردها در سوریه و کوبانی در مقابل گروه تروریستی داعش حق‌خواهی ما را به جهان نشان داد، گفت که ترکیه با تمام توان درصدد از بین بردن مبارزات مردم کرد در سوریه است.
یکی از عجیب ترین سنتها در بین مردم جهان
سنت آرایش مردگان در اندونزی + عکس
آنها می‌توانند جنازه را در قنداق بپیچند تا زمانی که برای این کار پول پس انداز کنند. پول جمع کردن برای مراسم شاید هفته‌ها، ماه‌ها یا حتی سالها به طول انجامد.
مذاکره 2 کشور بر سر سهم آب بدون حصول به نتیجه؛
بعد از اینکه کمیته مذاکره کننده پاکستان پیشنهاد هند برای احداث سد و تعیین سهم آب توسط این کشور را نپذیرفت، مذاکره 2 کشور بر سر سهم آب بدون حصول به نتیجه خاصی پایان یافت.
پای یک سرباز اسرئیلی در غزه 'پیچ خورد'
علی‌رغم اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در غزه کشته و حدود ۶ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند، در شبکه های اجتماعی عکسی منتشر شده که طبق آن شبکه خبری بی‌بی‌سی انگلیسی در خبری فوری می‌گوید که پای یک سربازی اسرائیلی در غزه 'پیچ خورده' است.
تلاشهای ناموفق اسرائیلی‌ها برای در دست گرفتن کنترل غزه؛
علیرغم استفاده از رباتها، سگهای پلیس و دنبال کردن ردها و نیز بازداشت دهها فلسطینی در مرزهای نوار غزه با هدف جمع‌آوری اطلاعات، اما معمای تونلها همچنان کارشناسان اسرائیلی را مات و مبهوت کرده است.
نقش فاحشه‌ها در ارتش اسرائیل!
مدیر صفحه مبتذل صهیونیستی "کمپین برهنگی زنان" دلیل کار خود را اینگونه بیان کرده است: دو منبع اسرائیلی وجود دارد که نمی‌توان با آن مقابله کرد که یکی از آن‌ها زن‌های اسرائیلی هستند.
جنايت در اسرائيلي ها ريشه دار است؛
نقاشی کشتار کودکان 2000 سال قبل در فلسطین
امروزه صهیونیست‌ها به تکرار کشتار کودکان فلسطینی روی آورده‌اند و صحنه‌های دلخراشی را ایجاد کرده‌اند کشتار کودکان یک روش قدیمی در بین یهودیان تندرو و افراطی است است که امروز صهیونیست‌ها خود را موظف به انجام آن می‌دانند.
ضرر یک میلیاردی به دولت افغانستان؛
این عدد در افغانستان نشانه بی‌ناموسی است!
وزارت داخلی افغانستان گفته که خودداری افغان‌ها از پذیرفتن پلاک‌های شماره ۳۹ برای ماشین‌های شخصی، سبب شده که روند توزیع پلاک‌ها متوقف شود.
نگرانی صهیونیست‌ها از وضعيت غزه؛
تبدیل «عملیات» غزه به «جنگ» تمام‌عیار
روز گذشته، تهاجم همه‌جانبه رژیم اسرائیل با حمله وحشیانه به منطقه «شجاعیه» به شدید‌ترین سطح خود رسید. با این حال، منابع خبری صهیونیستی مدعی هستند، این دست حملات در روزهای آتی نیز ادامه خواهد یافت.
داعش نامش را تغییر داد؛
گروهک تروریستی داعش با حذف 'عراق و شام' از نام خود و اعلام برپایی 'خلافت اسلامی'، با ابوبکر بغدادی به عنوان خلیفه مسلمانان بیعت کرد!
هرکس داعش را دوست نداشته باشد روزه‌اش قبول نيست؛
دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که یکی از مفتی‌های داعش در شهر الباب در ۳۸ کیلومتری شهر حلب فتوای جالبی صادر کرده که "هرکس داعش را دوست نداشته باشد روزه‌اش باطل است"!
صفحه  از ۶
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین