امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۱۴:۱۸
طنازان «قندپهلو» در عصرانه شعر طنز
امروز در نمایشگاه کتاب چه خبرهایی هست؟
امروز هم مثل 3 روز گذشته، نمایشگاه کتاب ده‌ها برنامه اعم از رونمایی، نقد و بررسی، نمایش فیلم، جشن امضا و ... دارد که یکی از مهم‌ترین‌های آن، برگزاری عصرانه شعر طنز پارسی با حضور طنزپردازان برنامه پرمخاطب «قندپهلو» است.
نمایشگاه کتاب
بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)از سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
شاعر خمینی ای امام زنده هستند
خبر درگذشت استاد سبزواری دروغ است
فرزند استاد حمید سبزواری خبر درگذشت این شاعر انقلابی، ضمن تکذیب خبر درگذشت پدرش گفت: خبر درگذشت پدرم شایعه است، رسانه‌ها به این دست اخبار کذب دامن نزنند.
یادها و یادداشت‌هایی از زندگی امام خمینی(ره)
خانم مصطفوی بر این روش کلی امام(ره) نیز تاکید داشت که همواره در داخل منزل امام(ره) اصل بر عدم اختلاط بین محرمها و نامحرمها بود و آنگاه که در بین اعضا، خانواده زن و مرد نامحرمی از قبیل دامادها و نوه‌ها بود، سفره مردها و زنها جداگانه انداخته می‌شد.
معاون فرهنگی وزیر ارشاد در حاشیه اختتامیه جشنواره
توضیح معاون فرهنگی پیرامون حذف نظارت پیش از چاپ
سید عباس صالحی ، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتاب و رسانه برتر پیرامون حذف نظارت پیش از چاپ توضیح داد و نیز از برگزاری نشست هم اندیشی با اهالی رسانه حوزه کتاب خبر داد.
بریده‌ای از تاریخ ناگفته آمریکا
از پوست کندن زنده‌ زنده تا قطع اعضای بردگان
در بخشی از رمان «ریشه‌ها» که به تاریخ برده‌داری در آمریکا می‌پردازد آمده است: کف دست سیاهان را به دیوار میخ می‌کنند و مجبورشان می‌کنند گوش‌های بریده خودشان را بخورند. یکی از برده‌داران بزرگ دستور می‌دهد زبان تمام برده‌هایش را ببرند.
معاون امور هنری وزیر ارشاد خبر داد:
گشایش نمایشگاه استاکیستهای بین الملل درگالری دی
نمایشگاه استاکیست های بین الملل با آثار هنرمندان ایران و پنج کشور و با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری دی گشایش یافت که نخستین نمایشگاه استاکیستی در ایران در سال 1389 در خانه هنرمندان برگزار می شود.
به مناسبت هفته ی کتاب در یزد
کتابخانه های عمومی یزد عضو رایگان میپذیرند.
روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان یزد اعلام کرد:این نهاد در راستای حمایت از علاقمندان به کتاب و مطالعه در هفته کتاب امسال اقدام به عضویت رایگان نموده است.
اظهارات مدیر مسئول روزنامه تفاهم:
مدیرمسئول روزنامه تفاهم گفت: یارانه‌ای که به مطبوعات تعلق می‌گیرد فقط 10درصد هزینه‌های آنان را پوشش می‌دهد و متأسفانه در گذشته روزنامه‌‌هایی که از لحاظ کیفی و کمی جایگاه خوبی نداشتند بر اساس رانت 20 برابر سایر روزنامه‌ها یارانه می‌گرفتند.
تجلیل از خادمان کتاب
آیین تجلیل از خادمان کتاب در زنجان برگزار می شود.
مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز بیست و یکمین دوره هفته کتاب آیین تجلیل از خادمان کتاب در این استان برگزار می شود.
به بهانه روز کتاب و کتاب خوانی
24آبان روز کتاب و کتاب خوانی نام گرفت، آینه فرهنگ و فرزانگی که سبب پویایی و شکوفایی جامعه می شود؛ یار و یادگاری ماندگار که بهترین مونس و همراه در تمامی عرصه های زندگی بشر به شمار می رود و گنجینه غنی تاریخ و تمدن است.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین