امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۲:۵۶
شورای رقابت در آستانه انحلال؛
احتکار 8 هزار خودرو توسط خودروسازی‌ها
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقصادی گفت: اگر شورای رقابت به وظایف خود عمل نکند با لایحه‌ای فوریتی ماموریتش را سلب و به هیأتی دیگر خواهیم داد و شورا را عوض می‌کنیم.
میزان صادرات خودرو کاهش 80 درصدی نسبت به سال 91 داشته است؛
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشورمعتقد است: براساس پنج شاخص اصلی تولید، واردات، صادرات، سودآوری و اشتغال؛ صنعت خودرو در سال 1392 دچار سکته ناقص شده است.
آخرين تغييرات در شركت دخانيات؛
معصوم نجفیان در سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران ابقا شد.
قيمت خودرو در هاله ابهام؛
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت خودرو گفت: مخالف کاهش قیمت خودرو هستم و در این خصوص نیز تاکنون سخنی نشنیده ام.
پیشنهاد پولدارترین آدم جهان؛
کار هر روز، لذت بردن از زندگی را سخت می کند. کاهش روزهای کاری به سه روز به معنی افزایش زمان برای استراحت، زندگی راحت تر و پرداختن به علاقه مندی هاست.
افشای یک رانت بزرگ اطلاعاتی؛
چه کسی اخبار وزارت صنعت را به دلالان پتروشیمی داد؟
ساعاتی قبل از اعلام سیاست جدید وزارت صنعت، عده ای از دلالان معروف و ثروتمند مقدار زیادی محصولات پتروشیمی خریداری کرده و پول هنگفتی به جیب زدند.
بن‌بست در قیمت خودرو؛
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعتراض خودروسازان نسبت به فرمول شورای رقابت بی‌تفاوت گذشت.تولید‌کنندگان دو روز پیش در جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو که با حضور نعمت‌زاده برگزار شد، عملکرد شورای رقابت در تعیین فرمول قیمت‌گذاری را مورد انتقاد قرار داده بودند.
رویدادهای صنعتی هفته‌ای که گذشت
افزایش قیمت خودرو روی میز/ توقف تولید پراید/ نگرانی از حضور مونتاژکاران خارجی
در هفته‌ای که گذشت، خودرو همچنان خبرسازترین موضوع در بخش صنعت بود که می‌توان در این خصوص به بحث طراحی پلت‌فرم‌های جدید، توقف تولید پراید تا سال ۹۴، رکود بازار و گرانی خودروهای بدون خریدار اشاره کرد.
وزیر نیرو:
کارشناسان ژاپنی برای حل مشکل دریاچه ارومیه به ایران می آیند
وزیر نیرو گفت: قرار شده است بزودی یک گروه کارشناسی از کشور ژاپن به ایران سفر کند تا در مورد معضلات دریاچه ارومیه همکاری فنی صورت گیرد.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین