امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۴۰
مهر بررسی کرد؛
برخلاف آمار رسمی مبنی بر وجود ۳۳۶ آزمایشگاه‌ بیولوژیک آمریکا در ۳۰ کشور جهان اما واقعیت بسیار فراتر از آن است و شمار آن به ۴۹ کشور می‌رسد که سهم اوکراین ۲۶ آزمایشگاه است.
دستهای آلوده ی هرج و مرج در عرصه سیاست بین الملل
صهیونیست‌ها بازیگر پشت پرده بازداشت مورا؟
برخی می‌گویند توئیت دوم مورا پس از بازداشتش با فشار صهیونیست‌ها زده شده است.
سیزدهمین روز عملیات نظامی روسیه در شرق اوکراین
رئیس جمهور اوکراین گفت کشور‌های غربی مسئول مرگ و میر در اوکراین هستند زیرا از بستن آسمان و تحویل جنگنده خودداری می‌کنند.
منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران:
سفیر ایران اعلام کرد: روز شنبه و با تلاش همکاران سفارت، نزدیک به یکصد نفر از دانشجویان ایرانی از ایستگاه راه آهن کی یف عازم شهرهای مرزی در غرب ⁧‫اوکراین‬⁩ شدند.
اعلان حالت فوق العاده در اروپا
کرونا در اروپا؛ نایاب شدن مواد ضدعفونی‌کننده تا تشکیل اتاق جنگ
با افزایش ترس عمومی از گسترش ویروس کرونا در جوامع اروپایی، دولت انگلیس اتاق جنگ تشکیل داده، فرانسه و ایتالیا محدودیت‌هایی را برای تجمعات در نظر گرفته‌اند و هجوم مردم برای خرید ماسک و ژل ضدعفونی، باعث نایاب شدن این اقلام پزشکی شده است.
اروپا برای جنگ آماده می شود؟
مقامات سازمان امنیت ملی لهستان بر این باورند روسیه بزرگترین و جدی ترین تهدید پیش روی امنیت دریایی این کشور است و این سازمان به دنبال آن است تا با افزایش بودجه های فدرال میزان توانمندی های نیروی دریایی لهستان را ارتقاء بخشیده و از این طریق تهدیدات و خطرات احتمالی را خنثی کند.
عضو کمیسیون امور خارجی پارلمان آلمان
دیکتاتوری سعودی برای حفظ قدرت،متکی بر تروریسم است
سیاستمدار و منتقد دولت آلمان ضمن انتقاد شدید از روابط کنونی دولت کشورش با عربستان با توجه به موارد گسترده نقض حقوق‌ بشر در این کشور، خواستار تجدید‌نظر برلین در روابط با ریاض شد. اعدام‌های اخیر، نشانه وحشت آل‌سعود است و صادرات سلاح به ریاض باید متوقف شود.
سفر قریب الوقوع فابیوس به تهران
صادر کننده خون های آلوده در راه تهران!
وزیرخارجه فرانسه درحالی به ایران سفر می کند که درطول مذاکرات وقبل از آن همواره در راستای ضدیت با ایران فعالیت کرده است. شایان ذکر است که این فعالیتها محدود به دولت اولاند نمی شود و درطول سالیان بعداز پیروزی انقلاب اسلامی فرانسه بارها و بارها دست به اقدامات خصمانه علیه ملت ایران زده است.
سفر زنان مالزیایی، بریتانیایی و استرالیایی به عراق و سوریه؛
به نوشته نشریه آمریکایی «اینترنشنال بیزنس تایمز»، اخبار دریافتی حاکی از سفر زنان مالزیایی، بریتانیایی و استرالیایی به عراق و سوریه برای جهاد نکاح با تروریست های داعش است.
من خودم داوطلبانه خدا رو انتخاب کردم!!!
سابینا سلیموویچ و سمرا کسینوویچ دو دختر ۱۶ ساله اتریشی که برای جهاد نکاح به سوریه رفته اند، از طریق اینترنت با دوستان و همکلاسی هایشان گفتگو کرده و آنها را نیز تشویق به جهاد نکاح کردند!
ناگفته های خبرنگار ترک از ۴۰ روز اسارت در دست داعش؛
بنیامین آیگون عکاس خبری ترک تبار که اواخر ماه نوامبر توسط شبه نظامیان دولت اسلامی اسیر و به مدت ۴۰ روز توسط آنها نگه داشته بود، اولین و تنها خبرنگاری است که تجربه سخت خود را علنی می کند.
تک تیرانداز غول؛
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، یکشنبه شب از سلاح جنگی تازه‌ای موسوم به «قناس غول» (تک تیرانداز غول) رونمایی کرد.
163 شهید و 1085 زخمی تا امروز؛
سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد که در جریان تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دوشنبه گذشته تا ساعات اولیه صبح امروز (یکشنبه) 163 تن به شهادت رسیده و 1085 تن دیگر زخمی شده‌اند.
پذیرایی با موشک در کنفران نتانیاهو؛
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد چهارمین روز خود شده است که تاکنون بیش از 90 فلسطینی شهید شده‌اند و منازل مسکونی زیادی در غزه هدف حملات هوایی اسرائیل قرار گرفته است.
تصرف نخستین شهر شیعی به دست داعش
افراد مسلح وابسته به گروه دولت عراق و شام موسوم به (داعش) شهرک تل عفر واقع در شمال غرب عراق را تحت کنترل خود درآوردند.
صفحه  از ۳
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین