امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۰۵:۵۸
نسخه برابر اصل شوهای شبانه آمريكايی؛
روزنامه سینمایی «صبا» با انتشار مطلبی كه اتفاقا پایگاه خبری روزنامه جام جم نیز آن را بازنشر داده برنامه «خندوانه» را یك كپی صد در صدی از یك شوی شبانه آمریكایی با مجری گری «جیمی فالون» قلمداد كرده است.
روحاني در مشهد و در تريبون حجاب؛
روزنامه جمهوری در یادداشت امروزخود به سخنان روحانی درباره حجاب اشاره کرده و آورده است به تلویزیون نگاه کنید که از حجاب و عفاف حرف می‌زند ولی 22 بهمن و روز قدس و انتخابات که می‌شود از زنان بدحجاب هفت قلم آرایش کرده در تأیید انقلاب و نظام مصاحبه می‌گیرد.
درباره ماهيت سخيف و ضد‌امنيتی یک برنامه تلویزیونی؛
در اثنای صدور فتوی از ناحیه این سید بزرگوار ، مجری نیز به كرّات به‌به و چه چه می‌گفت و به خودش می‌بالید كه چطور یك «آخوند» به عنوان نماینده جامعه روحانیت درحال دفاع از برنامه كذایی اوست...
گزارشی از سناريوی مشكوك جاری در شبكه نسيم:
هشدار به دستگاه‌های امنيتی و نظارتی !
چطور به رسانه ملی اجازه داده می‌شود با ترغیب افرادی كه در اثر نا آگاهی، تشابه به فلان فرد مشهور را یك فیض می‌دانند، به تولید برنامه‌ای بپردازد كه تنها ما حصل آن نمایش غیرشرعی نوامیس مردم از سیمای ام‌القرای جهان اسلام باشد؟....
نقدی بر اظهارات عجیب و غریب نائب رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما؛
اخیراً دو انتقاد در سطح عمومی نسبت به سازمان صدا و سیما مطرح شده است: اولی رواج آزاردهنده پدیده «آنتن فروشی» است و دومی ، کپی کاری آشکار در ساخت سریال «هفت سنگ».
دفاع معاون وزارت ارشاد از سریال هفت سنگ؛
صرف این که این سریال یک الگو برداری است وجوه مثبت این سریال را از بین نمی برد و تصور کلی من بر این است که این سریال حتی اگر کپی برداری شده باشد با هویت فرهنگی ما هماهنگ و ایرانیزه شده است.
سبقت سینمای وطنی از ماهواره‌ها در ترویج علنی فحشاء؛
سينمايی كه ديگر اسلامي نيست به نمايندگي از اپوزيسيون غرب‌زده ولنگار و بي‌تعهد و بي‌تدين و لجام‌گسيخته که تشکيل دهنده بخش محدودی از مرفهان تهرانی است فيلم مي‌سازد.
دستور ضرغامی برای توقف پخش «ستایش ۲»؛
از ورود اولین دستگاه سینماتوگراف به ایران 114 سال می‌گذرد دقیقاً 29 سال پس از تأسیس اولین سینما، هیچ فیلمی در ایران ساخته نشد و تنها به پخش فیلم‌های غربی در ایران بسنده شد.
"هفت سنگ"، کپی برداری از "خانواده مدرن" آمریکایی؛
تایم در گزارشی نوشت؛ "هفت‌سنگ" باز تولید سریال "خانواده مدرن" از شبکه ای‌بی‌سی آمریکاست که فریم به فریم آن با همان لوکیشن و با همان شوخی‌‌ها در سریال ایرانی تکرار شده است
برنامه ها، متأثر از ایام فاطمیه خواهد بود
حسن گروسی: برنامه راهیان بهشت در سه بخش صبحگاهی، عصر گاهی و شبانگاهی ویژه حفظ سوره انسان منعکس کننده برنامه های کاروان نور خواهد بود.
صدا و سیما زير تيغ اعتراضات افراطیون راست و چپ!
رسانه ملی مجری بینش نظام است نه اشخاص
اینکه یک اقلیت خودبزرگ بین متکبرانه خود را پیشقراول صنعت هسته ای جا بزند نه با واقعیت ها همخوانی دارد و نه به نفع مصالح نظام است.
سوپراستارها در ماه محرم
پاتوق های مذهبی سوپراستارها در محرم / تصاویر متفاوت از سوپراستارها در مراسم عزاداری امام حسین (ع)
پاتوق های مذهبی سوپراستارها در محرم همان جایی است که مردم عادی می روند و همان عشقی را دارند که مردم عادی به حسین(ع) دارند.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین