امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۲:۰۰
معاون اول رئیس‌جمهور درباره کرسنت طلبکار شد
در حالی که با انتصاب زنگنه و متهمان پرونده کرسنت در پست‌های عالی وزارت نفت، ایران در داوری بین‌المللی به پرداخت میلیاردها دلار خسارت محکوم شده است، معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در وزارت نفت به جای پاسخگویی درباره خسارات کرسنت، از موضع طلبکارانه وارد شد و از این قرارداد دفاع کرد.
روزهای پاک پیش رو
سوخت خودرو در پنج کلان شهر کشور با استاندارد یورو 4 توزیع می شود و براساس برنامه اعلام شده، اهواز مشهد و شیراز نیز تا آذرماه به این فهرست افزوده می شوند.
کیفیت بنزین تهران در سال ۹۱ به روایت آزمایشگاه سوئیسی
نتایج آزمایش‌های انجام شده توسط یک شرکت معتبر و مشهور سوئیسی بر روی بنزین تهران در بهمن ۹۱ نشان می‌دهد کیفیت این بنزین به مراتب از بنزین وارداتی در ماه‌های اخیر بهتر بوده و درصد آلاینده‌های آن نیز به شکل مداوم کاهش یافته است.
آخرين اخبار وضعيت بنزين؛
پس از منتفی شدن تخصیص سهمیه ویژه بنزین نوروزی و افزایش قیمت این فرآورده نفتی به بیش از 1000 تومان، تخصیص سهمیه ویژه سفرهای تابستانی هم به حالت تعلیق درآمد، با این وجود پیش بینی‌ها از جهش جدید مصرف بنزین پس از پایان ماه مبارک رمضان حکایت دارد.
دولت تشخیص می‌دهد کدام سطح درآمدی نیازمند یارانه است
افزایش قیمت بنزین را یک شب قبل از اجرا اعلام می‌کنیم
معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: بنزین و گازوئیل جزو کالاهایی هستند که اگر در مقطعی بخواهیم قیمت آنها را افزایش دهیم، شب قبل از آن قیمت‌ها را اعلام می‌کنیم.
بابك زنجاني در مرز محكوميت
جلسات مجلس با قوه قضائیه برای پرونده بابک زنجانی
عضو کمیته مشترک کمیسیون‌های انرژی و اصل90 : آقای زنجانی برای پرداخت بدهی‌اش تعهد کرده و چکی هم داده که به اردیبهشت‌ماه اختصاص دارد.
در ادامه مفقودی"یزدان پناه"
فرد چهارم نیز، بازداشت شد
عباس یزدان پناه دلال سابق نفتی و تاجر ایرانی الاصل مقیم دوبی چند ماه پیش و پس از خروج از محل کار خود مفقود شد و تا کنون ردپایی از وی در این باره به دست نیامده است.
مهمترین تحولات نفت و گاز در هفته ای که گذشت
از تایید و تکذیب ورشکستگی شرکت ملی گاز تا بودجه صفر بعضی فاز‌های پارس جنوبی
هفته گذشته شاهد اتفاقاتی چون اعلام و تکذیب ورشکستگی شرکت ملی گاز، تشدید فشار رسانه‌ای بر پیگیری کنندگان کرسنت، اعلام عدم امکان تامین یارانه نقدی از وزارت نفت در سال آینده و بودجه صفر لایه نفتی و بعضی فازهای پارس جنوبی بود.
خبرنگار کهنه کار اقتصادی وال استریت ژورنال؛
دیپلماسی نفتی ایران جذب100 میلیارد دلار را هدف گذاری کرده است
تهران - واشنگتن پست نوشته است که براساس گزارش ها، ایران در چند ماه اخیر به موازات دیپلماسی هسته ای یک دیپلماسی فعال نفتی را نیز پی می گیرد تا بتواند 100 میلیارد دلار سرمایه خارجی را ظرف سه سال آینده جذب کند.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین