امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۸۰۸۴
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی،
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، گفت: برای دومین سال متوالی دوره‌آموزشی سبک زندگی اسلامی در ۱۶ بقعه شاخص استان برگزار می شود.

 به گزارش مداح نیوز از مشهد مقدس،حجت الاسلام جمال ایزدی، بیان کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و رسیدن آحاد جامعه به حیات طیبه دینی، اداره کل اوقاف خراسان رضوی، دوره‌های سبک زندگی اسلامی را برای دومین سال متوالی در ۱۶ بقعه شاخص استان خراسان رضوی در سال جاری برگزار می‌کند.

 
وی با بیان اینکه برای برگزاری این دوره ها، ابتدا نسبت به جذب داوطلب از طریق هماهنگی با مدارس علمیه و بسیج و ... اقدام کردیم، تصریح کرد: طی مدت جذب متقاضیان، ۶۵ آقا و ۶۸ خانم در این طرح ثبت نام کردند.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۶ مربی برای این دوره جذب خواهد شد، اظهار کرد: حداقل سطح ۲ حوزه علمیه , تاهل، داشتن حداقل سن ۲۸ و حداکثر۵۵ سال، فن بیان و توانمند در مهارت‌های کلاسداری و ارتباط گیری، قبولی در آزمون ورودی و تعهد به تدریس مستمر و با کیفیت در بقاع از شرایط ثبت نام کنندگان بود.
 
وی خاطرنشان کرد: تربیت فرزند، خانواده و ازدواج، مهارت های فردی از جمله رشته هایی است که در این دوره باحضور مربیان برگزیده اجرا می شود.
 
حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه مربیان پس از قبولی در آزمون در دوره تربیت مربی قم به مدت یک هفته شرکت می کنند، افزود: مربیان پس از طی دوره تربیت مربی قم در ۱۶ بقعه متبرکه شاخص استان مشغول به امر آموزش مباحث سبک زندگی خواهند شد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف خراسان رضوی با بیان اینکه ویژگی شاخص این دوره نسبت به دوره های قبل برگزاری دوره برای آقایان می باشد، افزود: این دوره‌ها در ۱۶ بقعه شاخص خراسان رضوی شامل بقاع متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر (ع) طرقبه، امامزاده سیداسماعیل(ع) بجستان، امامزاده سیدمحمد(ع) جغتای، امامزاده سیدعبدالله(ع) سرآسیاب چناران، امامزاده سیدطاهرالحسینی(ع) بردسکن، امامزاده یحیی بن زید(ع) میامی و امامزاده سیدمحمد(ع) و امامزادگان تبادکان مشهد، امامزاده شعیب (ع) سبزوار، بی بی شطیطه(س) و تکیه ابوالفضلی نیشابور، بی بی حسنیه (س) تربت حیدریه، امامزاده ابراهیم(ع) قوچان، امامزاده سیدحمزه(ع) کاشمر، امامزاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک و امامزاده سلطان ابراهیم گناباد برگزار می‌شود.
 
گفتنی است آزمون ورودی این دوره روز گذشته در ۱۲ شهرستان برگزار شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین