امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۱۶
در تعرفه‌ها باید تجدیدنظر شود
وزیر بهداشت با بیان اینکه در سال ۹۵ باید زمینه‌های لازم به منظور ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان بیش از گذشته فراهم شود، گفت: تغییر ساختار وزارت بهداشت در دستور کار سال ۹۵ خواهد بود.
مقابله با یک کمدی تلویزیونی!
اردوکشی خیابانی پزشک در كمپين سازمان نظام پزشکی
در این سایت آمده: «درصورتی که با شرکت در تجمع قانونی و اعتراض حضوری (با کسب مجوزهای لازم) به پخش برنامه هتاکانه «درحاشیه» و رویه صدا و سیما، موافق هستند شماره نظام پزشکی و همچنین کد ملی خود را وارد کنند.»
سابقه طولانی جمعیت هلال احمر در امر ارائه خدمات؛
قدیمی‌ترین آمبولانس کشور این روزها در حیاط ساختمان معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به عنوان نماد خدمت این جمعیت خودنمایی می‌کند.
در هفت ماه ابتدای سال؛
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از جمع آوری بیش از 217 میلیارد ریال صدقه در طول هفت ماهه ابتدای امسال خبر داد.
معاون سازمان محیط زیست؛
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:دستورالعمل حد مجاز آلایندگی خودروها تدوین و برای تصویب به شورای عالی محیط زیست ارسال شد.
دانشگاه علوم پزشکی همدان؛
کشف 10 تن خرمای غیر بهداشتی در همدان
10 تن خرمای غیر بهداشتی در شهرستان همدان کشف و معدوم شد.
ممنوعیت استفاده از روغن پالم در لبنیات از اول مهر؛
لبنیات موجود در بازار روغن پالم ندارند
رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت از وجود روغن پالم در شیرخشک‌ها ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: بررسی‌های میدانی را انجام داده‌ایم و اکنون برندهای لبنی موجود در بازار سالم بوده و روغن پالم ندارند.
عدم استقبال خریداران از شیر و ماست پرچرب؛
روزانه چقدر روغن پالم نوش جان می کنید؟
روغن ارزان قیمت پالم که از سال 64 وارد کشور می شود در صنایع روغن خوراکی، شیرینی و شکلات و به تازگی در صنعت لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد.
افزایش نرخ باروری به روش معقول و منطقی؛
برنامه‌های جدید وزارت بهداشت برای افزایش باروری
حسن قاضی‌زاده هاشمی : آنچه ما در پی آن هستیم افزایش نرخ باروری به روش معقول و منطقی است که باید برای مردم اقناع‌پذیر باشد. هنوز در ابتدای راه هستیم اما برای افزایش جمعیت دو برنامه را دنبال می‌کنیم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی:
کلنگ بیمارستان هسته‌ای به زمین زده می‌شود
بر خلاف آلودگی هوا مضر بودن تشعشعات را نمی‌بینیم از این رو لازم است تا با استفاده از ابزارها و تجهیزات قوی نظارت دقیقی در این زمینه صورت گیرد تا به مضر بودن تشعشعات پی برد.
مدیر کل پژوهش سازمان پزشکی قانونی
۱۰۰درصد ناتوانی جنسی مردان درمان می‌شود
مدیر کل پژوهش سازمان پزشکی قانونی گفت: بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مردان دنیا به نوعی ناتوانی جنسی مبتلا هستند، اما همه این اختلالات با درمان دارویی یا جراحی قابل درمان است و به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم به جای شکایت به دادگاه به مراکز درمانی مراجعه کنند.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین