امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۴:۱۶
1500 زائر همدانی از برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در قالب طرح به وقت بهار واقع در پایگاه این طرح حسینیه همدانیهای مشهد مقدس بهره مند شدند.
آوازه خوان مقيم ايران و اجرای زنده در شبكه های معاند؛
یکی از آفاتی که همواره گریبان گیر هنرمندان و فضای هنری در کشورمان بوده و هست، رفتارهای مبتذل اقلیتی بوده است که این رفتار خود را به اسم همه فعالان آن رشته هنری تمام کرده اند.
مدیر عامل خانه موسیقی در دیدار با رئیس جمهور؛
در این مراسم حمید رضا نوربخش یکی از خوانندگان سنتی کشورما به اهمیت دادن هویت به هنرمندان موسیقی اشاره کردو یادآور شد : هنرمندان موسیقی باید احساس کنند که به آنها احترام گذاشته می‌شود و هویت آنها احراز شده است.
برج ميلاد دوباره به اشغال بي حجاب ها درآمد؛
مازيار فلاحي براي تثبيت فضاي فاسد حاكم براين كنسرت، عاشقانه ترين آهنگ خود را به اين بازيگر تقديم و در برابر ديدگان همه بوسه اي به سوي او حواله داد!.
مرحله جدیدی از فعالیت سیاسی شجريانها؛
همکاری دختر شجریان با شبکه وهابی!
«مژگان شجریان» دختر محمدرضا شجریان با شبکه تلویزیونی وابسته به تروریست‌های وهابی که برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند همکاری می‌کند!
مجید سر سنگی در گفتگوی خبری عنوان کرد
ویژه برنامه‌های خانه هنرمندان در دهه دوم محرم
مدیرعامل خانه سینما، برنامه‌های خانه هنرمندان ایران در ماه محرم را تشریح کرد . وی خاطرنشان کرد که در این رابطه با ارگانهای مختلف همکاری کرده ایم.
وضعیت نقاشی عاشورایی
هیچ اثر شاخصی با موضوع نقاشی عاشورایی تاکنون خلق نشده است
حقیقت‌شناس هنرمند نقاش درباره آثار نقاشی شاخص در زمینه نقاشی عاشورایی معتقد است که به جز آثاری از نقاشان قهوه‌خانه‌ای،‌تاکنون هیچ اثر شاخصی در زمینه نقاشی عاشورایی خلق نشده است.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین