امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۱۱:۲۵
انبوه موشک‌های ضد کشتی ایران در سواحل خلیج فارس؛
ایران آماده واکنش سریع در تنگه هرمز
یک رسانه آمریکایی نوشت: ایران از یک سو در حالی‌ که مشغول پیگیری دیپلماسی فعالانه و نشست‌های پی در پی پشت درهای بسته است از سوی دیگر قوای نظامی خود را تقویت می‌کند.
عملکرد دولت روحانی را در حوزه نظامی مورد ارزیابی قرار گرفت؛
در گزارش پنتاگون آمده است: از زمان ریاست جمهوری روحانی تبلیغات درباره قابلیت های نظامی ایران در رسانه های این کشور کاهش یافته است و مانورهای نظامی که در سال های گذشته امری معمول بوده است، به حداقل خود رسیده است.
بزدل خواندن مخالفان از سوی روحانی به دلیل از دست دادن وزیر علوم؛
صدای آمریکا نسبت به علنی شدن ارتباط وزیر علوم با فتنه‌گران ابراز نگرانی کرد و گفت: توفیقی، نجفی و میلی‌منفرد نیز عملا در برابر حمله به مجلس به این ارتباط خلع شدند و شکست خوردند.
ادعای اسراییل؛
این منبع امنیتی مدعی شده است این حمله از نظر گستره و دامنه اهداف بی سابقه ترین حمله سایبری به اسراییل بوده است و هدف این حمله به طور گسترده ای زیر ساخت های ارتباطی شهروندان اسراییلی بوده است.
۱۸ میلیارد دلار جریمه بدون حتي ريالی سود!!!!
شرکت ملی نفت ایران در سال 2001 قرارداد 25 ساله صادرات گاز به امارات را با شرکت اماراتی الهلال (کرسنت) امضا کرد. در این قرارداد، قیمت گاز فروشی با نفت مرتبط شده بود.
شمخانی در جلسه غیر علنی مجلس:
شمخانی تمکین گروه‌های سیاسی به رعایت قانون اساسی عراق و گام برداشتن در مسیر وحدت و انسجام ملی را تنها گزینه موجود در مسیر حفظ آرامش و استقرار سازوکارهای سیاسی و اجرایی جدید بر اساس نتایج انتخابات دانست.
21مرداد روز دریای خزر؛
پنج کشور ساحلی دریای خزر 21 مرداد سال 1385 ، کنوانسیون حفاظت از محیط زیست خزر با عنوان کنوانسیون تهران را لازم الاجرا اعلام کردند تا همه به یاد داشته باشیم که پیش از بحرانی شدن اوضاع این دریا، باید آن را دریابیم.
علی خرم در گفتگویی تفصیلی تشریح کرد؛
دستاوردهای ایران از وین6
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نه توافق مقدماتی ژنو، موسوم به برنامه اقدام مشترک و نه تمدید آن توافق بدی محسوب نمی شوند گفت: روندی که مذاکرات هسته ای یک روند منطقی و قابل دفاع است.
پایگاه خبری ژئو استراتژی طی يك خبر جنجالی نوشت؛
یک پایگاه خبری در خاور دور که به مسائل امنیتی می‌پردازد مدعی شد آمریکا با ایران برای فروش نفت توافقاتی محرمانه داشته است.
دور جدید مذاکرات ایران و 5+1 از سه شنبه آغاز می شود
رفع نهایی امور مربوط به برنامه هسته‌ای و مجازات‌ تهران
نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل گفت: دور بعدی مذاکرات ایران و گروه1+5 از 2 تا 15 ژوئیه در جریان خواهد بود.
بحران امنیتی عراق و نقش پررنگ سپاه قدس؛
«نقش او برای ایران، ترکیبی از سازمان سیا و گرین برت (فرماندهی کماندوهای ویژه انگلیس در جنگ جهانی دوم) است. او مشکلات زیادی را برای آمریکا در سرتاسر جهان ایجاد کرده است.»
مطبوعات جهان در ادامه مذاكرات چنين نوشت؛
"اعلام آمادگی ایران برای امضای پروتکل الحاقی"، "نتیجه نظرسنجی درمورد سیاست خارجی اوباما"، "اظهارات فرمانده سپاه پاسدارن" و ... از جمله اخبار امروز مطبوعات جهان می باشند.
سفیرایران درکویت؛
سفیر ایران در کویت با اشاره به اینکه یک هیات عالی رتبه کویتی امیر این کشور را در سفر به جمهوری اسلامی ایران همراهی می کند، گفت: امیر کویت در این سفر با رهبر انقلاب و رئیس جمهوری دیدار خواهد کرد.
واکنش روسیه به توافق ایران و آژانس
روسیه از توافق بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره یک نقشه راه جهت همکاری‌های بیش‌تر به منظور حل مسائل باقی‌مانده گذشته و حال تمجید کرد.
مقامات بلندپایه آمریکا: واشنگتن و تهران به توافق هسته‌ای نزدیک شده‌اند
دو مقام بلندپایه آمریکایی به خبرنگاران گفته‌اند واشنگتن و تهران به توافق گام اول در پرونده هسته‌ای ایران نزدیک شده‌اند.
صفحه  از ۳
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین