امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۰:۲۷
واکنش ها به بازداشت مدیر مسئول روزنامه شرق
غم انگیز است که راه رفع و رجوع اختلاف بر سر محتوای یک روزنامه شکستن حرمت مدیر مسئول و بازداشت او دانسته می شود. قطعا راه های بهتری برای گفت و گو بر سر متون مورد مناقشه وجود دارد.
بذرپاش در جمع مردم بوئین‌زهرا:
عضو سابق هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به وضعیت نظام بانکی کشور گفت: پلاسکوی نظام بانکی کشور بر سر مردم آوار شد و شما که ادعا می‌کنید تورم 8درصد است پس چرا 28درصد از مردم بهره وام میگیرید؟
علیرضا زاکانی در مسجد الزهرا(س) خانی‌آباد:
ماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه روی کار آمدن ترامپ بزرگ‌ترین فرصت برای کشور ما است، گفت: ترامپ باطن آمریکا را به جهانیان نشان می‌دهد و در این شرایط ما می‌توانیم حقانیت خود را ثابت کنیم و دیپلماسی فعالی با سایر کشورهای دنیا برقرار کنیم.
آیت الله هاشمی:
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار مسئولان بانک ملت، پیروزی بانک ملت در اثبات حقانیت خود و محکومیت طرف‌های مقابل در دادگاه‌های لندن را به ملت ایران و مسئولان این بانک تبریک گفت و افزود: حتی شخصیت‌های خارجی که این روزها به ایران می‌آیند، رأی دادگاه را نشانه حقانیت ایران و ظالمانه بودن تحریم‌ها و محدودیت ها علیه بانک‌های ایرانی می‌دانند.
اخبار تایید نشده از انتصاب بر «آستان»؛
پس از آن‌که سخنگوی دستگاه قضایی کشورمان در نشست خبری خود احتمال انتصاب دادستان کل کشور را بر منصب تولیت آستان قدس رضوی رد نکرد، اخبار این انتصاب در فضای مجازی منتشر شده است.
اعلام برائت چیز مسخره‌ای است!
فرزند رئیس تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اصلاً اعلام برائت چیز مسخره‌ای است، حالا بی‌بی‌سی حرفی زده است، همه بیایند اعلام برائت کنند؟ چه ربطی به آقای هاشمی و دیگر اصلاح‌طلبان دارد که بخواهند اعلام برائت کنند.
دارايي در برابر صرافي؛
همه دارایی‌ام را می‌دهم؛ در عوض سرمایه صرافی نزدیکان رئیس‌‌جمهور بین مردم شهر ری توزیع شود
آیت الله احمد خاتمی:
امام جمعه موقت تهران گفت: علی رغم اصرار رسانه ای پیر خرفت استعمار انگلیس، مردم به چهره هایی که انگلیس می گوید به آنها رای ندهید، رای می دهند و آنها را در صدر لیست انتخاباتی خود قرار خواهند داد.
نهمین جلسه شورای ائتلاف؛
انتشار لیست نهایی اصولگرایان در تهران
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان از نهایی شدن لیست انتخاباتی اصولگرایان در استان تهران خبر داد
تصمیم‌گیری درباره زمان ارائه لیست نهایی اصولگرایان در جلسه امشب
نماینده جامعه روحانیت مبارز در ائتلاف اصولگرایان گفت: در جلسه امشب شورای همگرایی اصولگرایان درباره زمان ارائه لیست نهایی اصولگرایان تصمیم‌گیری خواهد شد.
نامزد مستقل و سرلیست زنان اصولگراهستم؛
تنها بانویی که سد ورود به کابینه را شکست، بار دیگر عزمش را جزم کرده که نماینده مجلس شود.
کیهان علی مطهری را منافق نامید!
پیشنهاد زیبا کلام برای ردصلاحیت ها
سخنان دیروز رهبر انقلاب در جمع اعضای ستاد انتخابات کشور در کانون توجه روزنامه های امروز قرار دارد. این در حالی است که موضوع رد صلاحیت شدگان و رایزنی ها از جمله مشورت وزیر کشور با رهبر انقلاب از دیگر موضوعات مهم امروز بوده است.
اعتراض می‌کنم اما التماس نه
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: وقتی اعلام می‌شود یک نامزد به استناد ماده ۲۸ ردصلاحیت شده، یعنی اعتقاد شخصی و التزام علمی آن نامزد به اسلام دچار مشکل است؛ درحالی که اعتقاد و ایمان امری قلبی و غیرقابل تشخیص است.
غير رسمي؛
نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس
نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در هیات‌های نظارت و اسامی با تفکیک استانی آمار غیررسمی بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیات‌های نظارت را منتشر کرد.
انتقاد از توهین رهامی به روحانی؛
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد، گفت: همه باید به رئیس‌جمهور به عنوان یک شخصیت حقوقی احترام بگذارند؛ به ویژه افرادی که معتقدند در روی کار آمدن وی نقش داشته‌اند.
صفحه  از ۲۱
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین