امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۱۴:۲۲
مناظره مالک شریعتی با سید شهاب‌الدین طباطبایی
خبرگزاری فارس میزبان مناظره سید شهاب‌الدین طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان و مالک شریعتی دبیرکل جبهه تحول خواهان درباره مشارکت در انتخابات پیش رو بود که در این مناظره طرفین درباره عوامل افزایش و کاهش مشارکت به گفت و گو پرداختند.
گزارش اختصاصی مدّاح نیوز از:
برگزاری مراسم تحلیف شورای پنجم و انتخابات رسمی هیأت رئیسه
مراسم تحلیف شورای پنجم صبح امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس پلیس تهران بزرگ، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار تهران، فرماندار تهران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
با رأی قاطع اعضای شورای شهر
مهندس محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران شد
محسن هاشمی و مرتضی الویری دو کاندیدای ریاست شورا بودند که در جریان رای‌گیری الویری انصراف و محسن هاشمی با کسب ۲۰ رای به عنوان رئیس شورای شهر در دوره پنجم انتخاب شد.
21 نخبه فرهنگی-اجتماعی در آستانه ی انتخابات 96؛
لیست ائتلاف خیزش جنوب شهری ها منتشر شد
خیزش جنوب شهری ها ، جنبشی که به سرعت به بلوغ سیاسی _ اجتماعی رسید؛ دیر آمد اما زود فراگیر شد
فوری: مهر باطل شد بر اصلاح طلب و اصول گرا
خیزش بزرگ جنوبشهری ها اعلام موجودیت کرد
در آستانه ی پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور "خیزش جنوب شهر" با شعار نه به اصلاح طلب و اصولگرا،آری به مردم گرا و با هدف عدالت و برابری در مشارکت اعلام موجودیت کرد
رقابت انتخاباتي سالم با نماد صلح و آرامش؛
خيزش جنوب شهري ها سفيد شد.
خیزش با انتقاد از جدل ها و دعواهای سیاسی در صحن شورای شهر تهران، خواهان صلح اجتماعی و فرهنگی و ایجاد آرامش در مدیریت شهری مي باشد...
از جنوب شهر، مهد غیرت و سادگی؛
جلسه هماهنگی شورای مرکزی جنبش خیزش جنوب شهری ها با کاندیدای جنبش
شهر کشور نیست که بخواهیم نگاهی سیاسی به آن داشته باشیم ، بلکه شهر صرفا شهر است و مدیریت شهری نیاز به نگاهی فرهنگی و اجتماعی دارد.
در راستای انتخابات 96؛
از دورهمی شورای شهر کنونی تا تولد یک جنبش در جنوب شهر
جنبش خیزش جنوب شهری ها حرکتی است اجتماعی که توانسته بر اختلاف ها غلبه کند و به کمک اشتراکات ، اندیشه صحیح را برای مدیریت شهری ارائه کند.
پایان رقابت؛ آغاز فصلی نو از همدلی برای شکوفایی اقتصاد
رییس جمهوری در پیامی با ستایش از مردم بزرگ ایران که با حماسه آفرینی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی،رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کردند، تاکید کرد که؛ نام جمهوری اسلامی ایران با نمایش قدرت انتخاب ملت، بلندآوازه تر شد.
مجلس خبرگان رهبری در تهران؛
در اطلاعیه شماره 83 ستاد انتخابات کشور،‌ نتایج آرای شمارش شده مجلس خبرگان رهبری تا کنون در حوزه انتخابیه استان تهران اعلام شد.
حضور رویشهای جدید انقلاب درانتخابات مجلس
این بار از بین بانوان دکتر نسرین بنانی، مدرس حوزه و دانشگاه، چهره ای که در زمره ی رویشهای انقلاب به شمار می آید، با شعار تکریم حقوق زنان، به دور از گرایشهای فمنیستی و جزیره ای، در صدد استیفای حقوق زنان از هر قشر و مذهب برآمده است.
قائم‌مقام جمعیت رهپویان در گفتگو با فارس عنوان کرد
قائم‌مقام جمعیت رهپویان از آغاز بررسی فهرست‌های انتخاباتی در شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و گفت: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با حضور گسترده فضا را برای تایید صلاحیت عناصر اصلی خود باز کنند.
صفحه  از ۲
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین