امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۸۶۵
افشای یک رانت بزرگ اطلاعاتی؛
ساعاتی قبل از اعلام سیاست جدید وزارت صنعت، عده ای از دلالان معروف و ثروتمند مقدار زیادی محصولات پتروشیمی خریداری کرده و پول هنگفتی به جیب زدند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.».؛ موضوع چگونگی اطلاع برخی دلالان معروف پتروشیمی از مصوبه وزارت صنعت در مورد قیمت گذاری محصولات پتروشیمی و کسب میلیاردها سود از این رانت اطلاعاتی، به معمایی برای کارشناسان اقتصادی تبدیل شده است.

براساس گزارشی که روزنامه اقتصادی تعادل منتشر کرده است، رییس صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک خبر داده که روز قبل از ابلاغ سیاست جدید وزارت صنعت مبنی بر تغییر مبنای محاسبه قیمت های پایه محصولات پتروشیمی، عده ای از دلالان معروف و ثروتمند وارد بازار شده، حدود ۱۰ هزار تن مواد پتروشیمی خریداری کرده و از این بابت سود هنگفتی به جیب زده اند.

بنابراین گزارش، وی گفته که باید بررسی شود که این افراد از کجا اطلاع داشتند که قرار است چنین مصوبه ای به تصویب برسد و قیمت ها را افزایش دهد.

بنابراعلام رییس صنف پلاستیک، این افراد کاملا اطلاع داشته اند و گرنه چه کسی این مقدار مواد پتروشیمی خریداری و آن را انبار می کند، آن هم درست چند ساعت قبل از اعلام این مصوبه.

به گفته وی، این دلالان در یک شب میلیاردها تومان سود به دست آوردند.
منبع: الف
حسن استاد حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
0
يك سوال : چه كسي ميتونه به پدربزرگش خيلي خوب و مثل يه آدم معمولي ارتباط برقرار كنه؟ اصولاً شماها كه ميريد پيش پدربزرگتون چي ميگيد؟ ... البته كسي منكر اصل تجربه نميشه اما آقاي وزير عزيز شما در حدود 70 سال سن داريد، كه انشاالله 150 سال عمر با عزت داشته باشيد اما واقعاً معاونين و مجموعه زير دست شما چطور با شما ارتباط ميگيرن؟ اصلاً شما حرف همو ميفهميد؟ اصلاً ميتونيد در يك جلسه به طور كامل حضور داشته باشيد؟ اصلاً حوصله ي معادلات پيچيده اقتصادي رو داريد؟ و .... مطمئناً هيچ كدوم اينها اتفاق نمي افتد.
دوستان ما داريم چيكار ميكنيم؟ سهم آقاي ايكس با 32 سال سن و جزو 4 نفري كه در ايران دكتراي امنيت شبكه دارند كجاي اين نظام هست؟ سهم من و شما چي؟؟؟؟؟؟
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
0
داريم ميريم به قه قهرا
اينا ميخوان مردم و به جون هم بندازن اينا ميخوان مملكت رو به باد بدن اما ميخوان از مردم مايه بزارن. ميخوان تكليف نظام يكسره بشه. لعنت به دشمنان مولا خامنه اي
سعيد
|
Netherlands
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
0
0
داريم ميريم به قه قهرا
اينا ميخوان مردم و به جون هم بندازن اينا ميخوان مملكت رو به باد بدن اما ميخوان از مردم مايه بزارن. ميخوان تكليف نظام يكسره بشه. لعنت به دشمنان مولا خامنه اي
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین