امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۸۷۶
باز هم در سکوت مجامعه جهانی
در جریان تشدید حمله‌های هوایی و بمباران منازل مسکونی در نوار غزه طی بامداد و صبح امروز تعداد زیادی شهید و زخمی در میان فلسطینی‌های بی گناه برجای مانده است.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که اشغالگران صهیونیست مجتمع‌های مسکونی در محله الامل واقع در نزدیکی هلال احمر نوار غزه در شرق شهر خان یونس را هدف قرار دادند که در جریان این حمله وحشیانه تعدادی از فلسطینی‌های بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

خبرنگار المیادین نیز تاکید کرد که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه منطقه تل الهوی و الزیتونه واقع در جنوب شهر غزه ادامه داشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین منازل مسکونی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

شبکه الجزیره گزارش داد که حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه بطن السمین جنوب خان یونس را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و اشغالگران متجاوز در اطراف مرکز درمانی ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه حکایت دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی به ۲۴ هزار و ۷۶۲ تن افزایش یافته است.

این وزارتخانه تاکید کرد که دست کم ۶۲ هزار و ۱۰۸ فلسطینی در جریان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه خاطرنشان کرد: اشغالگران صهیونیست ۱۲ کشتار و جنایت را طی ساعت‌های گذشته علیه فلسطینی‌ها مرتکب شده‌اند که به دنبال آن ۱۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۷۸ تن دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: مهر
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین