امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۱۰:۵۲
در جمعی از فعالین و مسئولین گروه‌های جهادی سراسر کشور
رئیس جمهور گره‌گشایی از زندگی مردم، ایجاد زمینه برای رشد استعدادها و برقراری عدالت در زمینه برخورداری مردم از امکانات را از جمله اهداف مشترک دولت و گروه‌های جهادی دانست و گفت: یکی از کارهای مهم شما گروه‌های جهادی، مسئله‌یابی، یافتن راهکارها و تلاش برای حل مسئله است.
ضمن اشاره بر ضرورت سرریزکردن دستاوردهای هسته‌ای به صنایع دیگر
رئیس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته‌ای در زندگی مردم‌ به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش‌های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کشور در تبدیل دانایی به توانایی در عرصه هسته‌ای، امروز میلیون‌ها نفر از بیماری نجات یافته‌اند که این جزو افتخارات بزرگ کشور است.
خبر خوش برای معلمان
پایه حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی چقدر می‌شود؟
در این رتبه‌بندی پایه حقوق معلمان از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و سقف آن با توجه به آخرین حکم رتبه‌بندی به ۲۷ میلیون تومان خواهد رسید.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور راهیان نور را از مصادیق بارز «جهاد تبیین» توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول و اجرایی باید به وظیفه الهی، انقلابی و قانونی خود برای حفظ و تداوم حیات مدرسه انسان‌ساز و تحول‌آفرین راهیان نور عمل کنند.
غلامعباس بهرامی نیا عنوان کرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیلاب به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خبرداد.
سامانی خبر داد؛
سخنگوی وزارت کشور از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری در تاریخ ٢ اسفند ٩٨ خبر داد.
روحانی در نشست خبری مشترک با نخست وزیر پاکستان:
نیروی واکنش سریع در مرز ایران و پاکستان تشکیل می‌شود
رئیس‌جمهور اعلام کرد: ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم در مرزهای خود نیروی واکنش سریع مشترک تشکیل می دهند.
با انتشار پیامی مطرح شد؛
واکنش ظریف به قتل عام منتقدین در عربستان و سکوت آمریکا
وزیر امور خارجه کشورمان به قتل عام منتقدین در عربستان و سکوت آمریکا در این خصوص واکنش نشان داد
روحاني در جمع مردم سبزوار
رئیس جمهوری اسلامی ایران به برجام و موضع گیری های رئیس جمهور آمریکا در این خصوص اشاره و بیان کرد: خروج ترامپ از برجام پشیمانی تاریخی برای آمریکا خواهد داشت.
رحمانی فضلی در جلسه شورای اجتماعی خبر داد؛
برگزاری جلسه شورای اجتماعی کشور در حضور رهبر انقلاب در ماه جاری
انگیزه بسیار بالایی بین دستگاه های عضو شورای اجتماعی کشور وجود دارد و با تلاش ها و برنامه هایی که تا کنون اجرا شده رو به جلو بوده است اما بحد مطلوب نبوده و باید بیش از گذشته تلاش کنیم.
رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت
حسن روحانی: مدیری که در انجام وظایفش از اخم و تلفن دیگران می ترسد، کنار برود بهتر است. اگر به جای تهدید، مردم را قانع کنیم؛ در هر مشکل داخلی و خارجی موفق خواهیم شد. انقلابی بودن، یعنی حل گرفتاری و کسب رضایت مردم. هیچ دستگاه نظارتی حق دخالت در امور اجرایی ندارد. مدیران به نامه ها و تهدیدات غیر قانونی اعتنا نکنند. مردم باید با منطق و بیان کارشناسی قانع شوند. انحصار پیام رسانهای خارجی صحیح نیست، اما زندگی مردم هم نباید مختل شود. از روند مدیریت ارز راضی نبوده و نیستم؛ بانکها و حواله باید محور باشد
رونمایی از ماهواره‌های ایرانی
رییس جمهوری با بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشگاه فضایی ایران که در روز ملی فناوری فضایی در سالن اجلاس سران برپا شده است، در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت‌ها در این بخش قرار گرفت.
دکتر روحانی در مراسم افتتاحیه مجلس دهم گفت:
قوه مقننه مظهر حاکمیت مردم و نظارت عمومی است
رئیس جمهور با بیان اینکه وظایف مشخص دولت و مجلس جدا از یکدیگر است، گفت: مسئولیت‌های مشترک فراوانی نیز بین دولت و مجلس وجود دارد و همه قوا در مشکلات و موفقیت‌ها سهمی دارند.
آبروریزی ملی؛
اطلاع رسانی حماسی درباره این فرود صورت گرفت و همه ایرانیان می دانستند که چه ساعت و چه دقیقه ای این هواپیما بر زمین می نشیند. خالق این ایده، خالق ایده عکس گرفتن با هواپیما، خالق رو نمایی از دل خوشکونک برای ایرانیان، احتمالا نمی داند چه تصویری از ایرانیان به جهانیان مخابره کرده است و چگونه با غرور ایرانیان عزتمند بازی کرده است.
شرم آورترین فاجعه انسانی در تاریخ اروپا؛
ورود روزافزون هزاران پناهجو و مهاجر از کشورهای جنگ زده خاورمیانه و آسیا به یکی از بزرگترین بحران سیاسی و اجتماعی تبدیل شده است.در همین راستا ابراهیم رحیم پور معاون آسیا و اقیانوسیه و مشترک‌المنافع وزارت امور خارجه در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها اظهارت عجیبی در این رابطه انجام داده است که هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
صفحه  از ۱۴
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین