امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۳:۲۷
کد خبر: ۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۷۷
رقابت انتخاباتي سالم با نماد صلح و آرامش؛
خیزش با انتقاد از جدل ها و دعواهای سیاسی در صحن شورای شهر تهران، خواهان صلح اجتماعی و فرهنگی و ایجاد آرامش در مدیریت شهری مي باشد...
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛عباس گچکار، سخنگوی خیزش جنوب شهری ها؛ خیزش سفید را خیزش جنوب شهری ها معرفي نمود و به بيان مطالبات خيزش پاك جنوب شهري پرداخت:
خیزش جنوب شهری ها رنگ سفید را به عنوان نماد رقابت انتخاباتی خود برگرفته از رنگ سفید پرچم مقدس کشورمان برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در سال 1396 انتخاب کرد.
رنگ سفید روشن ترین رنگها و نمادی برای صلح، دوستی، صفا، آرامش، شادی و روشنی و پیروزی است.
خیزش سفید را  آغازی بر پایان سایه تیره توسعه نیافتگی جنوب شهر می داند و با انتخاب رنگ سفید روشنی و امید را در دل مردم جنوب شهر برای داشتن نمایندگانی اصلح در شورای شهر تهران که ساکن جنوب شهر باشند و بعد از انتخاب هم در این پهنه بمانند افزایش داده و قصد دارد تا این شادی و نشاط همراه با  آرامش را به این مردم رنج کشیده هدیه کند.
خیزش با انتقاد از جدل ها و دعواهای سیاسی در صحن شورای شهر تهران، خواهان صلح اجتماعی و فرهنگی و ایجاد آرامش در مدیریت شهری بوده و به هیچ عنوان دعواهای سیاسی را در شورای شهر به نفع شهر و مردم شهر نمی داند
 خیزش سفید نشان پاکی را مقدم بر ناپاکی ها دانسته و معتقد است باید پاکی، شفافیت و  امنیت اجتماعی و فرهنگی را سرلوحه روح بلند شهر تهران قرار داد.
رنگ سفید خیزش جنوب شهری ها بر جنبه های مثبت تکیه دارد و شروع کاری موفقیت آمیز همراه با وفاداری و یکرنگی را در پنجمین دوره  شورای اسلامی شهر تهران خواهان است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین