امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۶۱
شاعر خمینی ای امام زنده هستند
فرزند استاد حمید سبزواری خبر درگذشت این شاعر انقلابی، ضمن تکذیب خبر درگذشت پدرش گفت: خبر درگذشت پدرم شایعه است، رسانه‌ها به این دست اخبار کذب دامن نزنند.
به­ گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ محسن ممتحنی فرزند حمید سبزواری ضمن ابراز تاسف از شایعات منتشر شده مبنی بر درگذشت پدرش گفت: خبر فوت پدرم شایعه است، رسانه ها به این دست اخبار کذب دامن نزنند.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم این خبر چه کسی را خوشحال می‌کند متذکر شد: نمی‌دانم منشا این خبر کذب کجاست اما ایشان در سلامت هستند و امروز روند بهبودی ایشان بهتر از چند روز گذشته بوده است.

ممتحنی از رسانه‌ها درخواست کرد در انتشار اخبار صحت و دقت را پیشه خود قرار دهند.

صبح امروز دوشنبه این خبر به اشتباه از یکی از بخش‌های خبری رادیو و شبکه خبر تلویزیون به صورت خبر فوری و بدون ذکر منبع اعلام شد . ممتحنی ضمن ابراز تأسف از اینگونه اطلاع‌رسانی از رسانه‌های رسمی خواستار توقف انتشار این شایعه شد.

استاد حمید سبزواری از دو هفته پیش به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد و هم اکنون تحت مداوا قرار دارد. البته این بیماری یک ماهی است که ایشان را درگیر کرده است، اما به دلیل نداشتن نشانه‌های بیرونی، خانواده او متوجه این مسئله نشده بودند تا اینکه به دنبال ضعف شدید او را به دکتر و در نهایت بیمارستان منتقل کردند.
مدّاح.نیوز از خدای متعال برای این شاعر ارزشی و انقلابی طلب صحت و سلامت می نماید.

منبع: شبکه خبر
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین