امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۴۹۸۹
منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران:
سفیر ایران اعلام کرد: روز شنبه و با تلاش همکاران سفارت، نزدیک به یکصد نفر از دانشجویان ایرانی از ایستگاه راه آهن کی یف عازم شهرهای مرزی در غرب ⁧‫اوکراین‬⁩ شدند.


به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ منوچهر مرادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی یف در توئیتی درباره اقدامات صورت گرفته برای بازگشت دانشجویان ایرانی از اوکراین نوشت: خوشبختانه روز شنبه (هفتم اسفند) و با تلاش همکاران سفارت، نزدیک به ۱۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی از ایستگاه راه آهن کی یف عازم شهرهای مرزی در غرب ⁧‫اوکراین‬⁩ شدند.

وی افزود: اگر مقررات حکومت نظامی در اوکراین اجازه دهد، ان شاءالله فردا (یکشنبه) نیز بخش دیگری از دانشجویان از این کشور خارج خواهند شد. 

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف دیروز (شنبه) هفتم اسفند ماه در ادامه بحران در اوکراین با اشاره به تلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران برای فراهم کردن زمینه خروج امن هموطنان ایرانی از اوکراین اعلام کرد: صبح امروز منوچهر مرادی سفیر ایران با حضور در ایستگاه راه آهن شهر کی یف، شرایط عزیمت اتباع ایرانی به مرزهای غربی اوکراین را مورد بررسی قرار داد.بر این اساس و با توجه به ادامه فعالیت چند خط قطار در مسیر کی یف به شهرهای مجاور مرزهای غربی اوکراین، به هموطنان عزیز اکیدا توصیه می‌شود از این طریق به شهرهای غربی اوکراین به ویژه شهر لویو عزیمت کنند.

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد: ضمنا هماهنگی لازم با سفارتخانه‌های کشورمان در لهستان، اسلواکی، مجارستان، مولداوی و رومانی به منظور تسهیل در ورود هموطنان به این کشورها صورت گرفته است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین