امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۱۰:۳۷
کد خبر: ۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۴۸۴
پس از انتشار لیست افراد دخیل در ترور سردار سلیمانی
در این روزها ترامپ، مایک پمپئو، جان بولتون و برایان هوک مثل موش توی سوراخ زندگی می‌کنند.
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ روزگار قاتلان حاج‌قاسم، سیاه و روز‌های آنان مانند شب‌تار شده است. ترامپ، مایک پمپئو، جان بولتون و برایان هوک حالا به اعتراف رسانه‌های امریکا و برخی اعضای خانواده‌های‌شان مثل موش توی سوراخ زندگی می‌کنند و هر لحظه سایه ابری را هم اگر بالای سر خود ببینند، به هوای اینکه یک پهپاد انتقام‌گیرنده است، حبس‌نفس و قبض‌روح می‌شوند.

 شاید الان مردن آن‌ها به امر طبیعی یا کشتن آنان به قصاص الهی، برای‌شان از مرگ راحت‌تر باشد و «زندگی در سایه مرگ» روزگار وحشتناک‌تری را برای آنان رقم زده است. واشنگتن اگزمینر خبر داده است که «کنگره امریکا بی‌سروصدا مأموریت تیم حفاظتی سرویس امنیتی پمپئو را تا پس از دوران خدمتش در دولت امریکا تمدید کرده و این تیم حفاظتی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.» و یک نشریه دیگر امریکایی نوشته: «دولت امریکا حدود ۲ میلیون و ۱۷۵ هزاردلار برای حفاظت از برایان هوک، نماینده ویژه امریکا در امور ایران و مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق امریکا که در ترور سردار سلیمانی نقش داشته‌اند هزینه می‌کند.»

برای شخصی مثل ترامپ باید متصور بود که هزینه‌های بیشتری را شخصاً به عهده گرفته باشد تا از قصاص جنایات خود بگریزد. همان روز‌های آغازین طرح مسئله قصاص قاتلان حاج‌قاسم، حضور بادیگارد‌های شخصی در زمین گلف ترامپ بسیار مشهود بود. این‌ها البته غیر از هزینه‌های غیرمادی است که برای جنایات خود می‌پردازند و آن هم هزینه ترس و قبض‌روح دائم و زندگی در سایه هراس لحظه‌ای از مرگ است.

در گزارشی آمده است تلاش برخی اعضای خانواده‌های قاتلان بشریت برای عبور از این مخمصه به مرحله التماس و لابه رسیده و در یکی از ملاقات‌هایی که با فردی ایرانی مقیم امریکا انجام شده از او تقاضا کرده‌اند پیامی را برای مقامات ایرانی ببرد. از جمله گفته شده است سوزان مستروس همسر دوم پمپئو در دیدار با این فرد ایرانی از او خواسته پیغامی را به مقامات تصمیم‌گیر در ایران برساند تا در تصمیم خود برای انتقام از پمپئو تجدیدنظر کنند.

گفته شده محتوای این دیدار و جزئیات آن نیز در اختیار دستگاه امنیتی کشور قرار گرفته است و همسر پمپئو با عجز و لابه به طرف ایرانی گفته است: «از زمانی که دولت ترامپ تمام شده ما در خانه دیگر آسایش و آرامش نداریم و هر لحظه احساس می‌کنیم الان ممکن است گروهی برای انتقام‌گیری از ما اقدام کنند. در این مدت سرویس مخفی امریکا نیز ما را مجبور کرد پروتکل‌های زیادی را رعایت کنیم تا حدی که الان حتی نمی‌توانیم از خانه به راحتی بیرون برویم و حبس شده‌ایم. از وقتی ایران لیست افراد دخیل در ترور قاسم سلیمانی را منتشر کرد و همسر من جزو نفرات اول بود، ترس و اضطراب در خانه ما حاکم شده است. من می‌دانم که شما برنامه‌ریزی کردید برای انتقام‌گیری، اما بدانید آن زمانی که شوهر من به عنوان وزیر خارجه حرف‌های مزخرفی علیه فرمانده سپاه شما و ترور او مطرح کرد، در حالت عادی نبود و مست بود و از روی مستی حرف می‌زد و امیدوارم آن حرف‌ها را جدی نگیرید. من و شوهرم حاضریم هرگونه همکاری با شما داشته باشیم، اما به این شرط که تضمین بدهید برای انتقام از ما برنامه ریزی نکنید.»

تغییر مدار تمرکز امریکا از خاورمیانه و رژیم‌صهیونیستی به مسائل اروپا و اوکراین، نگرانی صهیونیست‌هایی مثل ترامپ و پمپئو را در اینکه زندگی و امنیت آنان در این بلبشو در اولویت امریکایی‌ها قرار نگیرد و یا در صورت اقدام به قصاص یا انتقام، جدی گرفته نشود، هراس آنان را بیشتر کرده است و اکنون تلاش آنان برای ارتباط‌گیری با داخل ایران یکی از معلول‌های همین نگرانی و ناامیدی از سرویس‌های امنیتی امریکا و از زندگی در سایه دائمی ناامنی است.

منبع: بسیج
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین