امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۸۸۴۰
سردار سلیمانی:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتخابات اخیر لبنان یک رفراندوم بود، گفت: همه اعضای پارلمان لبنان عضو جبهه مقاومت هستند.

 به گزارش سرویس سیاسی مداح نیوز، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره انتخابات اخیر لبنان، اظهار داشت: انتخابات اخیر لبنان یک رفراندوم بود. این انتخابات در شرایطی صورت گرفت که همه حزب‌الله را در دخالت در امور سوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه متهم می‌کنند.

وی افزود: کشورهای عربی و شورای همکاری، سعودی و کشورهای نادان که نادان‌ها و نابخردها بر آنها حاکم هستند، نظیف‌ترین و باافتخارترین جریان اسلامی را جزو لایحه تروریسم قرار دادند و اسم‌هایی را که نشاط در قلب مسلمان‌ها ایجاد می‌کند، مثل نام سیدحسن نصرالله، کنار تروریست‌ها قرار دادند، کسی که در دفاع از عالم عربی مهم‌ترین دشمن عالم عربی را شکست داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به تبلیغات دشمنان گفت: هرکس که با جریان حزب‌الله بود، اعم از سنی و غیرسنی را مزدوران ایران، نامیدند. این انتخابات زیر بار این آوار و 200 میلیون دلار پولی که سعودی صرف کرد برگزار شد.

وی افزود: کرمان خودمان 10، 15 برابر بزرگ‌تر از لبنان است و خرج کردن 200 میلیون دلار در یک محیط کوچک در یک محدوده زمانی کوتاه، کار ساده‌ای نیست. اما نتیجه چه شد؟ نفر اول شهر بیروت برای اولین بار در تاریخ لبنان یک شخصیت منتسب به حزب‌الله و البته شیعه شد.

سلیمانی همچنین تصریح کرد: حزب‌الله برای اولین بار 74 کرسی از 128 کرسی پارلمان لبنان را مال خود کرد و از یک حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبدیل شد و این پیروزی خیلی بزرگی است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین