امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۹۲۰۶
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید رمز موفقیت این تیم در این سال‌ها حفظ شکل تیمی است و با اتحاد و همدلی فعلی بازیکنان و کادر فنی هر چیزی در جام جهانی ۲۰۱۸ ممکن است.

به گزارش سرویس ورزشی مداح نیوز،امید ابراهیمی درباره آخرین وضعیت تیم ملی در فاصله 10 روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی، شرایط حریفان ایران و ... با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو کرد.

*روزهای پایانی اردوی ترکیه
شرایط خدا را شکر خوب است. کمپ بشیکتاش فوق‌العاده بوده و بازیکنان با استفاده از امکاناتی که در اینجا فراهم است و دستورات کادر فنی روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنند. در اینجا چه از لحاظ زمین تمرین، چه اقامت و چه تغذیه همه چیز در بهترین شرایط است و بازیکنان هم تلاش می‌کنند در دو جلسه تمرین روزانه نظرات کادر فنی را انجام دهند و بهترین استفاده را از این روزهای طلایی داشته باشند و در نهایت همه تلاش‌هایی که از سوی کادر فنی و بازیکنان انجام می‌شود، برای این است که بتوانیم در جام جهانی شرایط خوبی داشته باشیم.

*پیشرفت در کسب آمادگی
اردوی ترکیه کمپ نهایی تیم ملی پیش از حضور در روسیه است، بنابراین همه بازیکنان با انگیزه دو چندانی در تمرینات شرکت می‌کنند. بازیکنان با انگیزه متفاوت این روزها را می‌گذرانند چون می‌دانند این فرصتی است که سال‌ها منتظرش بودند. از نظر کیفیت تمرین، وضعیت فوق‌العاده است و بازیکنان هر کاری می‌کنند تا بتوانند نظرات فنی سرمربی تیم ملی را برآورده کنند. تلاش خود من این بوده که بتوانم بهترین عملکردم را ارائه کنم و بتوانم کمکی به تیم ملی کشورم داشته باشم.

*فضای موجود در اردو
چند سالی که در اردوهای تیم ملی حاضر هستم، تیم فعلی را یکی از با نظم‌ترین و صمیمی‌ترین تیم‌ها دیده‌ام. فضایی که همه بازیکنان با هم دوست و صمیمی هستند و مطمئن باشید این فضای دوستانه به داخل زمین هم منتقل می‌شود و مطمئناً نتیجه‌اش را در جام جهانی می‌بینیم. همه بازیکنان هم دل و متحد کنار هم کار می‌کنند تا بتوانند مردم را شاد کنند.

*فقط پرچم ایران
فکر دیگری غیر از بالا نگه داشتن پرچم ایران نداریم و فکر و ذکرمان فقط این است که بتوانیم برای کشورمان نمایندگان خوبی باشیم. می‌دانیم مردم ایران و مردم دنیا بازی‌ها را نگاه می‌کنند و در واقع در طول بازی‌ها، این پرچم کشورهاست که در زمین حضور دارد. تمام انگیزه بازیکنان برای این است که از پرچم کشورشان دفاع کنند. بین بیش از 200 عضو فیفا، تنها 32 کشور می‌توانند در جام جهانی باشند و این اتفاق بزرگی برای کشورهای حاضر در جام جهانی است. ما بازیکنان تیم ملی نماینده 80 میلیون مردم هستیم و این موضوع غرور و افتخار بزرگی برای بازیکنان است تا بتوانند در 90 دقیقه نهایت تلاش خود را انجام دهند و همه مردم را خوشحال کنند. ما آماده‌ایم که بیشتر از توان خودمان برای بالا نگه داشتن پرچم ایران استفاده کنیم.

*مراکش، فینال اول
بازی‌های مراکش و اخیراً دیدار این تیم مقابل اوکراین را دیدیم. اکثر بازیکنان مراکش در تیم‌های اروپایی حضور دارند و در باشگاه‌هایی نظیر یوونتوس، آژاکس و... بازی می‌کنند. تیم بسیار خوبی هستند و می‌دانیم که این بازی برای ما فینال جام جهانی است. ما هم در مقابل تیم بسیار خوبی داریم. به معنی واقعی کلمه ما یک «تیم» هستیم و دلیل واقعی موفقیت‌های ما در این چند سال تیم بودن است. وقتی ما همه پشت هم باشیم هیچ چیز غیرممکن نیست.

*انتظار ملی‌پوشان از مردم
با همه مشکلات و دشواری‌هایی که در این چند ماه بوده، اما اکنون باید همه موضوعات را فراموش کنیم و با انگیزه دو چندان در فکر موفقیت تیم ملی باشیم. همه باید در کنار هم همدل و متحد باشیم و تیم ملی فکر کنیم. وقتی ما در جام جهانی نتیجه بگیریم، این افتخار برای کشورمان و اعتبار بیشتر پرچم ایران خوب است. باید همه مشکلات و مسائل را کنار بگذاریم و دست به دست هم با انرژی، اقتدار و استحکام وارد مسابقات شویم تا بتوانیم مردم ر خوشحال کنیم. امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانیم کارمان را به بهترین شکل پیش ببریم.

*روزهای سخت گذشته و آینده روشن پیش‌رو
نه اینکه الان چون در فاصله بسیار کمی تا جام جهانی هستیم، بخواهیم به این مسابقات فکر کنیم. ما از ماه‌ها قبل تمام فکر و ذکرمان جام جهانی بود. آن روزها با حضور در «پِک» فضای جام جهانی را حس کردیم. اکنون هم آن روزها در سرمان است و می‌دانیم که الان وقتی است که باید جواب تلاش‌های‌مان را بگیریم. می‌دانیم که با کاری تیمی موفقیت در دسترس است. گروه بسیار دشواری داریم، اما این دلیل نمی‌شود که زحمت نکشیم و تلاش‌مان را نکنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین