امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۰:۲۶
کد خبر: ۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۳۷۰
مسئول غرفه‌های مستقر سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در دانشگاه فرهنگیان:
مسئول غرفه‌های مستقر سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در دانشگاه فرهنگیان مشهد از بهره‌مندی بیش از 8 هزار زائر فرهنگی از برنامه‌های نوروزی آستان امام مهربانی‌ها در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش مداح نیوز، حجت الاسلام و المسلمین کریم نژاد در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری استقبال از بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: یکی از مراکزی که طرح نوروزی به وقت بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در آن اجرا شد نیز دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی بود.

وی افزود: از تاریخ 28 اسفند ماه 96 تا 13 فروردین ماه سال جاری برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی در مرکز دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که در این مدت نیز دو غرفه ویژه کودک و بزرگسال راه‌اندازی و خدماتی به زائرین حضرت رضا علیه السلام ارائه می شد.

مسئول غرفه‌های مستقر سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در غرفه بزرگسال نیز مباحثی همچون بیان آداب زیارت، پاسخگویی به سوالات شرعی انجام و برای کودکان نیز مسابقاتی همچون پینگ پنگ، مسابقه‌هایی با رویکرد دینی برگزار می شد.

حچت الاسلام و المسلمین کریم نژاد در خاتمه گفت: در طی مدت زمان برگزاری این طرح نیز، بیش از 8 هزار نفر از خانواده‌های فرهنگیان از برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در دانشگاه فرهنگیان بهره مند شدند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین