امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۱۰۸۵
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در میدان جانباز مشهد:
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در میدان جانباز مشهد از بهره‌مندی 18 هزار زائر و مجاور از برنامه های نوروزی آستان قدس رضوی در این پایگاه خبر داد.

امیر حبوبی در گفت وگو با خبرنگار مداح نیوز، اظهار کرد: یکی از پایگاه های بسیار فعال در طرح باب الرضا علیه السلام نیز، پایگاه میدان جانباز مشهد است که به واسطه موقعیت جغرافیایی بسیار عالی آن نیز با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده ایم.

وی افزود: این پایگاه نیز از 28 اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب این برنامه ادامه دارد.

مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در میدان جانباز مشهد گفت: مشاوره خانوادگی ، ایستگاه صلواتی ، تلویزیون شهری پخش مستقیم سال تحویل و کلیپ های مربوط به امام رضا علیه السلام از تلویزیون شهری، غرفه کودک ، اجرای گروه های سرود غیره از خدمات ارائه شده در این طرح می باشدو

حبوبی بیان کرد: در غرفه کودک برنامه‌های بسیار خوبی توسط مربی ها همچون آموزش کاردستی، طراحی، رنگ آمیزی ، اجرای تئاتر و غیره انجام می شود.

وی با بیان اینکه در طول مدت برگزاری تاکنون 18 هزار نفر از خدمات پایگاه میدان جانباز استفاده کرده اند، تصریح کرد: اهداء هدایایی به کودکان و بسته های نمک ، نبات و عطر رضوی به زائران و مجاوران حضرت رضا علیه السلام از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پایگاه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین