امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۲۵۶
همزمان با ایام نوروز و برگزاری طرح به وقت بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی 8500 زائر و مجاور حضرت رضا علیه السلام از برنامه های این سازمان در مجتمع تجاری الماس شرق بهره مند شدند.

به گزارش سرویس فرهنگی مداح نیوز،سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی همزمان با آغاز بهار طبیعت برنامه های بسیار متنوع و جذابی را برای زائرین علی بن موسی الرضا علیه السلام در مراکز تجاری و اقامتی و معابر شهر مقدس مشهد را برگزار کرد.

یکی از این مراکز نیز، مجتمع تجاری الماس شرق مشهد بود که از تاریخ 29 اسفند ماه 96 تا 12 فروردین ماه سال جاری با ارائه برنامه های فرهنگی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خدمت رسانی انجام شد.

در این مرکز نیز برنامه هایی همچون غرفه کودک، غرفه بزرگسال، پاسخگویی به سوالات شرعی ، مشاوره های سبک زندگی اسلامی، اجای برنامه های جنگ، سرودخوانی ، برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری تشکل های مردم نهاد صورت گرفته بود.

براساس این گزارش نیز، بیش از 8500 نفر از برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در قالب به وقت بهار در مرکز تجاری الماس شرق مشهد بهره‌مند شدند که از این تعداد 6000 نفر مراجعین به غرفه های کودک و بزرگسال و 2500 نفر نیز از شرکت کنندگان در جنگ‌های شادی بوده اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین