امروز : پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۵۵
مسئوول غرفه‌های مستقر آستان قدس رضوی در مرکز شماره دو اسکان فرهنگیان خراسان رضوی:
مسئوول غرفه‌های مستقر آستان قدس رضوی در ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی از بهره‌مندی بیش از 1600 نفر از معلمان و خانواده های شان از برنامه های سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مرکز شماره دو ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی خبر داد.

مریم سلطان خواه در گفت وگو با خبرنگارستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: یکی از پایگاه های اجرای برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مرکز شماره دو ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در دبستان خیبر،ویژه اسکان معلمان عزیز در خیابان امام رضا علیه السلام می باشد.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه از تاریخ 28 اسفند ماه فعالیت های خود را آغاز کرده است، افزود: از زمانی که خانواده ها به جهت اسکان به این مدرسه ورود پیدا می کنند و تا زمانی که کارهای هماهنگی اسکان خود را انجام می دهند به جهت استفاده از فراغت کودکان نیز برنامه های ویژه ای همچون نقاشی و کاردستی برای کودک در نظر گرفته می شود.

مسئوول غرفه‌های مستقر آستان قدس رضوی در ستاد اسکان فرهنگیان خراسان رضوی گفت: در غرفه کودک نیز برنامه هایی همچون مسابقه های بسیار جذاب برگزار می شود و نکته بسیار قابل توجهی که وجود دارد این است که اغلب کاردستی ها و نقاشی هایی که توسط کودکان انجام می شود با موضوع حضرت رضا علیه السلام می باشد.

سلطان خواه گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در ستاد اسکان فرهنگیان انجام می شود تشریح آداب زیارت در کلام رهبری می باشد.

وی تصریح کرد: در طرح به وقت بهار غرفه هایی که تعبیه شده نیز شامل عکاسخانه، آداب زیارت، غرفه کودک و پاسخگویی به سوالات بوده که در این بین، غرفه کودک با بیشترین استقبال روبرو شده است.

مسئوول غرفه‌های مستقر آستان قدس رضوی در مرکز شماره دو اسکان فرهنگیان خراسان رضوی بیان کرد: فعالیت این پایگاه نیز همه روزه به صورت یکسره از ساعت 9 صبح تا 9 شب تا تاریخ 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت که در بخش غرفه کودک از ساعت 9 صبح تا سه عصر نیز برای کودکان نقاشی و پس از آن تا پایان فعالیت آن روز نیز بحث ساخت کاردستی انجام می شود.

سلطان خواه با اشاره به اینکه نبات و نمک متبرک حضرت رضا علیه السلام به مراجعین هدیه می شود، بیان کرد: برنامه های به وقت بهار با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است و میزان بهره مندی افراد از برنامه ها تاکنون بالغ بر 1600 نفر بوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین