امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۰۰۱
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در سرای رضوی (4):
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در سرای رضوی شماره چهار از بهره مندی بیش از 6 هزار زائر ومجاور از برنامه های آستان قدس رضوی در سرای مرتضوی مشهد خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار مداح نیوز،اظهار کرد: به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ایام نوروز برنامه ای تحت عنوان به وقت بهار در سرای رضوی ویژه تمامی زائران حضرت رضا علیه السلام برگزار می شود.

وی افزود: یکی از این اقدامات که جنبه فرهنگی بسیار فوق العاده ای دارد کار با کودک به همراه نقاشی بوده که این نقاشی کشیدن تاثیر به سزایی به جهت تثبیت در ذهن ناخودآگاه کودک دارد.

مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در سرای رضوی افزود: فعالیت برنامه به وقت بهار آستان قدس رضوی در سرای مرتضوی از تاریخ 28 اسفند ماه آغاز شده و زائران حضرت رضا علیه السلام می توانند تا تاریخ 15 فرورودین ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب به سرای مرتضوی واقع در خیابان هفده شهریور مراجعه کرده و از برنامه هایی همچون برگزاری مسابقه برای کودکان، پاسخگویی به سوالات و غیره بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه نوروز امسال با ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام، شهادت امام هادی علیه السلام و رحلت حضرت زینب کبری سلام الله علیها مصادف شده است ویژه برنامه هایی به جهت این مناسبت ها تدارک دیده شده است.

مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در سرای رضوی در خاتمه از بهره مندی بیش از 6 هزار زائر و مجاور تاکنون از برنامه های به وفت بهار در سرای مرتضوی شماره چهار خبر داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین