امروز : سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
۱۰:۴۲
کد خبر: ۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۰۶۲
در ایام نوروز، بیش از 30 هزار زائر امام مهربانی ها از برنامه های مجتمع میان راهی امام رضا علیه السلام در منطقه خوسف برخوردار شدند.

به گزارش مداح نیوز به نقل از ستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ، با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 97 و به منظور ارتقا کیفیت خدمات فرهنگی و رفاهی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) برنامه های متنوعی در مجتمع های فرهنگی رفاهی و نمازخانه های امام رضا علیه السلام به اجرا در آمد.

از اوایل اسفندماه با فعالیت بیش از 50 نفر از پرسنل مؤسسه در 19 نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) مقدمات میزبانی از مسافران و زائران فراهم گردید که یکی از این مراکز نیز پایگاه خوسف واقع درکیلومتر 70 محور بیرجند- طبس می باشد.

این مجتمع نیز داراي نمازخانه‌های مستقل ويژه براداران و خواهران، كفشداري، وضوخانه، سرويس‌هاي بهداشتي، سكوهاي استراحت موقت و صرف غذا، فضاي سبز با انواع گل‌هاي زینتي و درختان سرسبز، پارك بازي ویژه کودکان، پاركينگ وسايل نقليه و مراكز تهيه مواد غذايي - بهداشتي در طول شبانه‌روز خدمات مطلوبی به زائران ثامن الحجج (ع) ارائه شد.

براساس این گزارش، بیش از 20 هزار نفر از برنامه های مجتمع میان راهی امام رضا علیه السلام واقع در خوسف محور بیرجند- طبس بهره مند شدند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین