امروز : جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
۰۲:۴۷
کد خبر: ۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۵۴۶۹
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی:
رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته، لیگ استانی دوچرخه سواری در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

 به گزارش سرویس ورزشی مداح نیوز، مهدی روزبهان درخصوص جایزه بزرگ چشمه سبز گلمکان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با بهترین کیفیت برگزار شد، تمام شرکت کنندگان برگزیده جوایز خود را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات چشمه سبز در دوره جدید با حضور کشورهای دیگر و بین المللی برگزار می‌شود، در دوره گذشته به‌دلیل اینکه تاریخ برگزاری وثبت فاصله زیادی نداشت نتوانستیم میزبان دیگر کشورها باشیم اما برای دورجدید به طور قطعی از کشورهای دیگر هم حضور پیدا خواهند کرد تا کنون دو جلسه هماهنگی برگزار شده چراکه آماده کردن مدارک شرکت کنندگان زمانبر است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی تصریح کرد: مبلغ ۸۵ میلیون تومان جهت تجهیز خوابگاه ثامن از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی دریافت کردیم، با این پول تلویزیون، یخچال و دیگر لوازم مورد نیاز خوابگاه را خریداری می‌کنیم و بااین کار بخشی از مشکلات ورزشکاران حل خواهد شد.

روزبهان همچنین از برگزاری مرتب لیگ های استانی خبرداد و گفت: هم در بخش بانوان و هم در بخش بانوان طبق برنامه ریزی های انجام شده لیگ استانی برگزار می‌شود و این کار به آمادگی ورزشکاران خراسان رضوی کمک زیادی می‌کند، باعث شناخت و پرورش مستعدین اسن رشته می‌شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین