امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۳۲۳۶
قهرمان پرتاب وزنه لیگ طلایی دوومیدانی:
قهرمان پرتاب وزنه لیگ طلایی دوومیدانی گفت: با اردو‌ها و حمایت های خوب چندماه اخیر توانستم سهمیه ورودی مسابقات آسیایی جاکارتا را کسب کنم.

 به گزارش سرویس ورزشی مداح نیوز به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خراسان رضوی، شاهین مهردلان نماینده خراسان رضوی در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی آقایان در رشته پرتاب وزنه انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست با ثبت رکورد ۱۹متر و ۶۳ سانتی متر ضمن کسب سهمیهمسابقات آسیایی رکورد خوبی از خود به‌جای بگذارد. این در حالی است که پیش از این تنها احسان حدادی توانسته بود سهمیه این مسابقات را در این دوره کسب کند.

شاهین مهردلان بعد از این مسابقات درخصوص شرایطش اظهار کرد: از سن ۱۱ سالگی در مدرسه این رشته را شروع کردم و الان حدود ۱۱ سال است در این رشته فعالیت می‌کنم، در این چندماه اخیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت دومیدانی خراسان رضوی پشتوانه من بودند و اگر حمایت آنها نبود موفق به کسب این رکورد نمی‌شدم.

نماینده خراسان رضوی در  مسابقات آسیایی جاکارتا تاکید کرد: چند ماه اخیر در مشهد و درگز اردوهای آمادگی را برگزار کردیم و در تمام  این مدت از جانب اداره کل ورزش و جوانان حقوق دریافت می‌کردم ، صبوریان و سعادتمند تمام تلاشان را به‌کار گرفتند که تمام تمرکز من تنها مسابقات و کسب سهمیه باشد.

وی افزود: ۴ ماه فرصت دارم تا بتوانم رکوردم را ارتقا دهم با کمک مربی که تمام زندگی‌اش را وقف من کرد به‌دنبال کسب مدال طلای آسیا هستم، از نظر شرایط بدنی در وضعیت خوبی قرار دارم اما تعداد مسابقاتی که تا الان شرکت کرده‌ام کم بوده است.

قهرمان پرتاب وزنه در لیگ طلایی آقایان تصریح کرد: باید مانند حسن تفتیان در مسابقات برون مرزی و بین المللی کسب تجربه کنم من هنوز ۲۲ سال سن دارم و راه زیادی پیش‌رو من قرار گرفته برای جبران زحمات مسئولین و مربیم تمام تلاشم را به‌کار می‌گیرم بهترین نتیجه ها را کسب کنم.

مهردلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهترین رکورد بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰ متر و۵۰ سانتی متر است، باتوجه به بازنشست شدن برخی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته به آینده در این رشته بسیار خوش بین هستم.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین