امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۹۶۱
رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران:
رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا در جریان بررسی اصلاحیه مجوز تقسيط و چگونگي اخذ مطالبات شهرداري تهران اظهار داشت: روند كلي مصوبه جايزه خوش حسابي در سنوات گذشته مبلغ ثابتي تا شهريور ماه هر سال بوده و تمديد آن در نيمه دوم سال در اختيار شهردار تهران بوده است.

 به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز به نقل از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوري در تشريح پیشنهاد اصلاحيه مجوز تقسيط و چگونگي اخذ مطالبات شهرداري تهرانکه در شصت و چهارمین جلسه شورا در حال بررسی بود اظهار داشت: بر اساس تبصره دوم مصوبه "اصلاحيه مصوبه مجوز تقسيط و چگونگي اخذ مطالبات شهرداري تهران در تاريخ 22/12/96 "شهرداري تهران مكلف شده است كه لايحه جامعي درباره چگونگي اخذ مطالبات شهرداري تهران در طول سال بر مبناي منافع اقتصادي شهر را ظرف مدت دو ماه ارائه نمايد كه لايحه پيشنهادي ارايه شده از جنس لايحه جامع نمي باشد و همانند اصلاحيه مصوبه مجوز تقسيط و چگونگي اخذ مطالبات شهرداري در سنوات گذشته تنظيم شده است.

وی ادامه داد:  روند كلي مصوبه جايزه خوش حسابي در سنوات گذشته مبلغ ثابتي تا شهريور ماه هر سال بوده و تمديد آن در نيمه دوم سال در اختيار شهردار تهران بوده است كه در لايحه پيشنهادي اين جايزه با 2 درصد اختلاف براي كل سال در نظر گرفته شده است كه ضروري است اين موضوع با نحوه رفتار مؤديان مورد بررسي قرار گيرد.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا در ادامه تاکید کرد: همچنین ضروری است عامليت  جهت اعمال جايزه خوش حسابي تعيين شود. از سوی دیگر جايزه مازاد از يك تا پنج درصد در نظر گرفته شده است كه نحوه اعمال آن مي بايست تعيين گردد.

همچنین زمان اجراي اين بند براي مدت حداكثر سه ماه در نظر گرفته شده كه ضروري است براي بند مورد بحث چارچوب و آيين نامه اجرايي تدوين شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین