امروز : شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
۰۶:۱۰
کد خبر: ۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۹۰۵
سومین مرحله اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور روز گذشته در مشهد به پایان رسید.

 به گزارش سرویس ورزشی مداح نیوز، اردوی تیم ملی هندبال جوانان کشور در مشهد به منظور آمادگی جهت حضور در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در عمان انتخابی مسابقات جوانان جهان از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد، ملی‌پوشان در سه سالن شهید بهشتی، سالن امام رضا دانشگاه فردوسی و پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تمرین پرداختند.

در سومین مرحله اردوی تیم ملی، هشت هندبالیست به نام‌های امیدرضا سرپوشی، مهدی رضوی، یونس آثاری و حامد رحیم زاده از سبزوار،علی نجاران، محمدرضا اورعی و عارف قاسمی از مشهد و علی اسدی از تایباد به عنوان بازیکن و علی شعبانپور نیز به عنوان مربی از خراسان  رضوی در کادرفنی حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، درباره هدف از برگزاری این اردو در مشهد اظهار کرد: این سومین مرحله اردوی تیم ملی جوانان است که در مشهد در حال برگزاری است.

مهدی رهبری تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که این اردو در این شهر انجام شد و بازیکنان ملی پوش، جدای از مباحث فنی از فضای معنوی حرم مطهر امام رضا(ع) نیز بهره مند شدند که از نظر روحی و روانی خیلی تاثیر گذار بود، در ابتدای اردو بازیکنان در حرم مطهر حضور یافتند و این یکی از موثرترین برنامه ‌های ما در این اردو بود.

وی تصریح می کند: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۴ تیر در کشور عمان با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود که ایران در مرحله گروهی با هندوستان، یمن و عمان در یک گروه قرار دارد، ما تمام تلاش خود را برای حضور موفق در این رویداد به کار می گیریم تا بتوانیم سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را هم کسب کنیم.

رهبری درباره تیم های مدعی این رقابت ها خاطرنشان کرد: بحرین،ژاپن و کره جنوبی از تیم های مدعی قهرمانی محسوب می شوند  و ما در صورت صعود به مراحل بعدی کار سختی برای قرارگرفتن روی سکو داریم.

وی شرایط میزبانی مشهد را رضایت بخش اعلام کرد و افزود:خوشبختانه طی چند روزی که در مشهد حضور داشتیم، مشکل خاصی نداشتیم و وضعیت محل تمرین، اسکان و تغذیه خیلی عالی بود.

سرمربی تیم ملی هندبال تاکید کرد: در این اردو تنها یک بازی تدارکاتی با تیم منتخب نونهالان و نوجوانان مشهد برگزار کردیم که تیم منتخب موفق شد با اختلاف ۶ امتیازی پیروز شود، خراسان رضوی پتانسیل خوبی در این رشته دارد.


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین