امروز : جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
۰۲:۱۲
کد خبر: ۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۹۳۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:
۱۲ هزار مددجو از خانواده‌های شرکت‌کننده در ضیافت افطاری آستان قدس، با اولویت ساکنین مناطق حاشیه شهر مشهد، خانواده‌های دارای ایتام و نیازمند شناسایی و دعوت می‌شوند.
 به گزارش سرویس اجتماعی مداح نیوز، حبیب‌الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مددجویان این نهاد در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان و برای هر شب ۴۰۰نفر و مجموع با جمعیت ۱۲ هزار نفر در حرم مطهر با میزبانی آستان قدس از خوان پربرکت افطاری رضوی متنعم می‌شوند.
وی، از همکاری آستان قدس رضوی و به‌ویژه معاونت امداد مستضعفین آن آستان تشکر کرد و افزود: این اقدام که با نگاه نیک‌اندیشانه آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد در جهت تحقق فرمایش رهبری در خصوص دستگیری از امور محرومان و نیازمندان است که خوشبختانه شاهد همکاری و تعاملات خوبی از سوی آن مجموعه با این نهاد بوده و هستیم.
مدیرکل کمیته امداد استان، بابیان نوع افراد شرکت‌کننده در این ضیافت، تصریح کرد: خانواده‌های شرکت‌کننده در ضیافت افطاری آستان قدس، با اولویت ساکنین مناطق محروم حاشیه شهر مشهد، خانواده‌های دارای ایتام و نیازمند شناسایی و دعوت می‌شوند.
وی هم‌چنین به همکاری مشترک بین این نهاد و آستان قدس رضوی برای فراهم کردن بستر زیارت اشاره داشت و خاطرنشان کرد: کمیته امداد طرح شوق زیارت را ویژه زائران نیازمندی که در کشور تاکنون به زیارت  امام رضا(ع) نیامده و یا مدت طولانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند با کمک خیران و نیکوکاران و مشارکت آستان قدس رضوی اجرا می‌کند که در این خصوص طی ماه مبارک رمضان نزدیک به دو هزار نفر از سطح کشور با دوره‌های اردویی ۱۰روزه در مشهد حضور دارند و میهمان سفره‌های افطار رضوی هستند.
شایسته ذکر است: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کدUSSD   # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ *از طریق تلفن همراه خود به‌صورت الکترونیکی و یا با شماره‌حساب بانک ملی ۰۱۰۲۲۴۴۰۶۰۰۰ و یا شماره کارت ۱۱۱۱-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ با شناسه واریزی ۲۹۶۲۴ از طریق پایانه‌های بانکی جهت کمک به امور نیازمندان و مشارکت در اطعام و اکرام ایتام اقدام کنند.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین