امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۶:۰۶
کد خبر: ۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۷۷۱
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مأمور ناجا در چابهار خبر داد.

به گزارش مداح نیوز، سردار محمد قنبری از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مأمور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از شناسایی وی خبر داد.

وی افزود: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال 94، مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محورهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات گروهبان یکم "حسینعلی سبحانیان" به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود که تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس, هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.

سردار قنبری تصریح کرد: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه‌دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده درحالی‌که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی‌شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه این شرور دارای سوابق کیفری متعددی ازجمله شهادت مأمور ناجا، قتل و آدم‌ربایی است، خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان اعتراف کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین