امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۳۴
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در هتل جواد مشهد:
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در هتل جواد مشهد گفت: طرح باب الرضا(علیه السلام) راهی برای آشنایی کودکان با سیره امام مهربانی‌ها است.

بهار بیضایی، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در رابطه با طرح به وقت بهار در هتل جواد مشهد اظهار کرد: این طرح از ۶ الی ۱۵ فروردین ماه سال جاری در هتل جواد مشهد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا روز گذشته ۳۰۰ زائر در این طرح شرکت کرده‌اند، عنوان کرد: در طرح آرامش بهاری با کودکان کاردستی، نقاشی و شعرخوانی در حوزه سیره زندگانی امام رضا(علیه السلام) کار می‌شود.

مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در هتل جواد مشهد افزود: انجام چنین کارهایی برای کودکان موجب می‌شود از همان دوران ابتدایی زندگی خود با سیره زندگانی امام مهربانی‌ها آشنا شوند.

بیضایی با بیان اینکه در این طرح بزرگسالان دلنوشته‌هایی را به ساحت مقدس امام مهربانی ها می‌نویسند و به بهترین دل‌نوشته نیز هدایایی اهداء می شود،تصریح کرد: بسته‌هایی در قالب عطر رضوی، نبات متبرک به هریک از زائران هدیه داده می‌شود

وی تصریح کرد: بیان آداب زیارت، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره های سبک زندگی رضوی از دیگر اقدامات صورت گرفته در قالب طرح به وقت بهار در هتل جواد مشهد است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین