امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۹۸۹
مسوول اکیپ هنری سیار برنامه به وقت بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی:
مسوول اکیپ هنری سیار برنامه به وقت بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای همخوانی های قرآنی در پاتوق های سرود شهر مقدس مشهد خبر داد.


 به گزارش مداح نیوز، اکبر کریمی در گفت وگویی  اظهار کرد: برای نخستین بار به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اقدامات بسیار خوبی در حوزه خدمت رسانی به زائرین صورت گرفته که این اقدامات جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: همه ساله در ایام نوروز از اقصی نقاط ایران به قلب معنوی ایران سفر می کنند اما امسال این سفرها رنگ و بوی دیگری دارد چرا که خوراک های فرهنگی بسیار خوبی تدارک دیده شده است که یکی از این اقدامات برپایی پاتوق های فرهنگی سرود نیز می باشد.

مسوول اکیپ هنری سیار برنامه به وقت بهار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اعضای گروه سرود عصر انتظار که به صورت اکیپ سیار در پاتوق های مشخص شده حضور می یابند تماما گروه های سرود دانش آموزی از حاشیه شهر مشهد هستند، گفت: محتوایی که توسط این دانش آموزان اجرا می شود با موضوع امام رضا علیه السلام، زائر و خادمین حضرت رضا علیه السلام است.

کریمی با بیان اینکه یک ماه قبل از اجرای کار محتوای آن تولید شد، تصریح کرد: از 28 اسفند ماه نیز اجرای این برنامه ها در مراکز آغاز شده و تا 15 فرورودین ماه این برنامه ادامه خواهد داشت. همچنین، در این پاتوق های فرهنگی نیز همخوانی های قرآنی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر روز صبح و عصر در 6 پاتوق این سرودها اجرا می شود که به صورت میانگین آمار اجرا هر پاتوق نیز 12 قطعه می باشد، تصریح کرد: تاکنون به همت گروه سرود عصر انتظار 48 برنامه در نقاط مختلف شهر مقدس مشهد اجرا شده است.

انتهای پیام/

منبع:‌ستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین