امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۳۸
به همت سازمان فرهنگی‌آستان قدس رضوی انجام شد
مسئول غرفه های مستقر آستان قدس رضوی در ایستگاه طرق مشهد از بهره مندی بیش از 25 هزار زائر از برنامه‌های نوروزی آستان قدس رضوی در این ایستگاه استقبال از زائر خبر داد.


حجت الاسلام حسین عفتی در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری برنامه های نوروزی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: ایستگاه استقبال از زائر طرق مشهد یکی از مهم ترین و فعال ترین ایستگاه هایی است که به خدمت رسانی به زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام مشغول است چرا که تمامی زائرانی که از استان هایی همچون سمنان، تهران ، اصفهان، تبریز و غیره به مشهد مقدس مشرف می شوند نیز در این ایستگاه حضور پیدا می کنند.

مسئول غرفه های مستقرآستان قدس رضوی با اشاره به در غرفه آستان قدس رضوی، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 21 به صورت یکسره خدمت رسانی به زائران امام مهربانی ها انجام می شود، گفت: این ایستگاه فعالیت خود را در تاریخ 29 اسفند ماه 96 آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام عفتی یادآور شد: برپایی نماز جماعت، برگزاری مسابقه هایی ویژه کودکان و بزرگسالان، بیان احکام و آداب زیارت، اهداء بسته های متبرک و غیره از جمله اقداماتی است که در این ایستگاه صورت می گیرد.

انتهای پیام/


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین