امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۱:۴۸
کد خبر: ۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۱۷
فرمانده انتظامی استان اصفهان:
فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر تاریخ پلیس اصفهان خبر داد و گفت: این افراد قصد جابه‌جایی ۵۵۰ کیلو هرویین و مورفین را داشتند.
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان ۱۲ اولویت برای سال جاری تعریف کرده است، اظهار داشت: از جمله این موارد حمایت از کالای ایرانی است و با توجه به ابلاغ فرمانده نیروی انتظامی کشور، خرید و مصرف کالای داخلی در پلیس اصفهان مدنظر قرار گرفته و خرید هر نوع کالای خارجی با مشابه داخلی در نیروی انتظامی ممنوع است.

وی با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: تقویت ایستگاه های مبارزه با قاچاق کالا، عملیاتی کردن قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و تجهیز تیم های تخصصی و دیگر فعالیت‌های لازم در این راستا انجام شده است.

مقابله بی امان پلیس اصفهان با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مقابله بی امان با سوداگران مرگ به عنوان یکی از اساسی ترین آسیب‌های اجتماعی از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در سال ۹۷ است، بیان داشت: اشراف بر فضای مجازی، فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی در اصفهان و برگزاری دوره‌های آموزشی لازم در این ارتباط از اولویت‌های مهم پلیس اصفهان است.

آمار جان باختگان ناشی از تصادف موتورسیکلت در اصفهان بیش از میانگین کشوری است

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای فرهنگ موتورسواری و ترافیک در جامعه شرکت می کنند، ادامه داد: آمار جان باختگان ناشی از تصادف موتورسیکلت در اصفهان بیش از ۵۵ درصد ثبت شده و این در حالی است که این آمار در کشور به طور میانگین ۳۵ درصد بوده است.

معصوم بیگی با اشاره به توانمندسازی کارکنان نیروی انتظامی در قرارگاه جهادی آموزش پلیس اصفهان و افزایش قدرت کشف جرایم و کم کردن فاصله وقوع جرم و کشفیات گفت: در این راستا افزایش قدرت کشف با تمرکز بر کشف علمی جرم و توانمندسازی از موضوعات محوری است که دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری کشف پرونده های قاچاق با رقم بیش از ۵۰۰ میلیون تومان، ۲۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، ابراز داشت: همچنین تعداد باندهای متلاشی شده قاچاق کالا در فروردین ماه ۹۷ به میزان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده با بیش از ۱۰ میلیارد تومان، ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ۱۸ باند جرایم مختلف متلاشی و بیش از یک هزار و ۳۰۰ سارق دستگیر شدند.

راه اندازی اولین دستگاه «ایکس‌ - ری» برای تشخیص کالای قاچاق

سردار معصوم بیگی از راه اندازی اولین دستگاه «ایکس‌ - ری» در ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان نایین خبر داد و ابراز داشت: این دستگاه از روز سه شنبه هفته جاری در راستای مبارزه با قاچاق کالا راه اندازی شد که برای تشخیص کالای قاچاق بدون نیاز به تخلیه بار کامیون‌ها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ طرح پاکسازی در سطح استان برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، گفت: امسال بیش از چهار تن انواع مواد مخدر کشف شده است که این کشفیات در سال گذشته در همین مدت زمان بالغ بر یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم بوده است.

انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر تاریخ پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر تاریخ پلیس اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این افراد قصد جابه‌جایی ۵۵۰ کیلو هرویین و مورفین را داشتند که این محموله سنگین با تلاش خستگی ناپذیری نیروی انتظامی استان اصفهان کشف شد و باند مذکور متلاشی شد.

وی از دستگیر کردن دو هزار و ۴۰۰ قاچاقچی، معتاد متهاجر و فروشنده موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس اصفهان خبر داد.

افزایش  ۴۵ درصدی تشکیل پرونده در ارتباط با جرایم فضای مجازی

معصوم بیگی با تصریح بر این نکته که امروزه آسیب‌های فضای مجازی تهدیدی جدی محسوب می‌شود، گفت: تشکیل پرونده در ارتباط با جرایم فضای مجازی ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: جرایم اقتصادی مانند برداشت‌های اینترنتی در فضای مجازی بیش‌ترین فراوانی پرونده ها را دارد و بر این اساس برخورد با این موارد اولویت اول پلیس اصفهان در فضای سایبری است.

برداشت مجازی از حساب در صدر جرایم اینترنتی اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: برداشت مجازی از حساب در صدر جرایم اینترنتی اصفهان قرار دارد و پس از آن کلاهبرداری رایانه ای و مشکلات اخلاقی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی با تصریح بر اینکه همچون هیمشه هر گونه تحرک اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است، گفت: بانک های اطلاعاتی اراذل و اوباش در اختیار پلیس قرار دارد و در برخورد با آنها بسیار جدی هستیم و هیچ گاه کوتاه نخواهیم آمد.

۱۳ مجروح در حادثه انفجار ترقه در زینبیه

معصوم بیگی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حادثه شب گذشته در خیابان زینبیه اشاره و تاکید کرد: در این حادثه تعدادی نوجوانان که در یک ساختمان نیمه کاره مشغول درست کردن ترقه‌های دست ساز بودند به دلیل انفجار این مواد دچار آسیب شدند که تعداد حادثه دیدگان ۱۳ نفر گزارش شده است.

آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین