امروز : سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۱۵۹۷
سخنگوی قوه قضاییه:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: طی بازرسی از بند 7 زندان اوین یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و تعداد 30 سکه طلا از مهدی هاشمی کشف شد.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ در ادامه هشتاد و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه خطاب به محسنی اژه‌ای گفت: در هفته‌‌های اخیر اخباری منتشر شده مبنی بر بازرسی از زندان اوین به ویژه بند 7 این زندان که مهدی هاشمی در آن دوران محکومیت خود را سپری می‌کند و در همین بازرسی‌ها تعدادی وسایل غیرمجاز کشف شده، آیا شما این خبر را تأیید می‌کنید یا نه؟ در صورتی که تأیید می‌کنید این وسایل چگونه وارد زندان می‌شود که اژه‌ای در پاسخ گفت: طبق ضوابط زندان معمولاً بازرسی‌ها به صورت سرزده و یا با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه قضایی تصریح کرد: گاهی از برخی بندها بازرسی‌هایی به عمل می‌آید و در آنجا وسایل غیرمجازی پیدا می‌شود که بلافاصله رفع می‌شود و گاهی هم زندانیان سر و صدا می‌کنند که چرا بازرسی‌ صورت می‌گیرد؛ در حالی که اگر این کار انجام نشود با همان وسایل مرتکب جرم می‌شوند و مجدداً هم خودشان و هم ما را دچار مشکل می‌کنند.

وی با تأیید خبر بازرسی از زندان اوین گفت: در هفته گذشته از بند 7 و 8 این زندان بازرسی صورت گرفت و طبق گزارشی که ارائه شد از مهدی هاشمی هم یک گوشی تلفن همراه با سیم کارت و 30 سکه طلا اعم از ربع سکه، نیم سکه و سکه گرمی کشف شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه نمی‌توان گفت سکه غیرمجاز است، گفت: ممکن است سکه را همراه خود داشته باشد اما داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.

وی تأکید کرد: همچنین از برخی دیگر از زندانیان هم تعدادی وسایل غیرمجاز از جمله گوشی موبایل و فلش مموری کشف شد.


منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین