امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۰۲:۴۸
کد خبر: ۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۷۹
حادثه در بزرگراه تهران؛
فرمانده ایستگاه 86 آتش نشانی تهران گفت: واژگونی یک دستگاه خاور در وسط بزرگراه امام علی (ع) موجب مصدوم شدن دو سرنشین و ایجاد ترافیک در این بزرگراه شد.
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ در پی این حادثه شاهدان بلافاصله در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند و از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 86 به مسیر اتوبان امام علی (ع) جنوب به شمال بعد از جاده معدن اعزام شد.

وی افزود: در اثر این واژگونی ترافیک شدیدی بوجود آمد که آتش نشانان جهت امداد رسانی با پای پیاده خود را به خودرو رساندند و دو سرنشین آن که در خودرو محبوس شده بودند را با رعایت اصول ایمنی خارج کردند و پس از روانتر شدن ترافیک و رسیدن خودروی آتش نشانی، با استفاده از لوله های آبده اقدام به پاکسازی آثار بجا مانده و شستشوی گازوئیل نشتی از باک خودرو از سطح بزرگراه کردند. 

آقامیرزایی تصریح کرد: در ادامه ماموران آتش نشان پس از تحویل مصدومین به امدادگران اورژانس و انتقال خودرو به مکانی امن توسط خودروی جرثقیل راهور به کار خود خاتمه دادند.

وی در خصوص علت این حادثه بیان داشت: طبق نظر پلیس راهور علت حادثه سرعت بالای خوردوی خاور اعلام شد و کارشناسان مشغول بررسی دقیق تر علت آن هستند.

فرمانده ایستگاه 86 آتش نشانی تهران از مردم و خودروهای عبوری درخواست کرد در این چنین مواقعی بویژه در بزرگراه ها از توقف در حاشیه اتوبان ها جدا خودداری کنند تا عوامل اورژانس و آتش نشانان بتوانند به موقع در محل حادثه حاضر شوند. 

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین