امروز : جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۵۲
نخستین مدال آور دو و میدانی زنان ایران در بازی های آسیایی؛
پرتابگر وزنه ایران با کسب مدال نقره بازی های آسیایی 2014 نخستین دو و میدانی کار زن کشورمان شد که در تاریخ این رقابت ها به مدال دست یافته است.
نخستین مدال آور دو و میدانی زنان ایران در بازی های آسیایی - ليلا رجبي - اميد فروغي كيسميبه­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛  لیلا رجبی دقایقی پیش در رقابت های پرتاب وزنه بازی های آسیایی 2014 اینچئون با ثبت رکورد 17 متر و 80 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.

در تاریخ بازی های آسیایی هیچگاه زنان دو و میدانی کار ایران موفق به کسب مدال نشده بودند.

تمام اعضای تیم دو و میدانی ایران که در ورزشگاه محل برگزاری مسابقات این رشته حضور دارند، در طول برگزاری مسابقه پرتاب وزنه، لیلا رجبی را تشویق می کردند.

رجبی پس از کسب این مدال با پرچم جمهوری اسلامی ایران دور افتخار در ورزشگاه اصلی شهر اینچئون زد و از سوی تماشاگران حاضر تشویق شد.

پس از کسب مدال از سوی رجبی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و حسن طاهریان سفیر ایران در کره جنوبی به اعضای تیم دو و میدانی پیوستند و این موفقیت را تبریک گفتند.

رضا مقدم و کاوه موسوی در پرتاب چکش، دو نماینده دیگر دو و میدانی ایران در مسابقات امروز بودند که به دلیل سه خطای پیاپی در پرتاب های اول خود حذف شدند.

ناکامی موسوی و مقدم باعث شد افشین داوری رییس فدراسیون دو و میدانی به شدت عصبانی شود.

منبع: ایرنا
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین