امروز : سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۱۷۵۰
پیشنهاد تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و ائتلاف واقعی علیه داعش؛
سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه ائتلاف بین‌المللی غرب علیه داعش تنها برای تضعیف این گروه و موضوعی انحرافی است، گفت:‌ پیشنهاد تشکیل ائتلاف واقعی علیه داعش را به مسئولان وزارت خارجه برای بررسی بیشتر اعلام می‌کنم.
به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ با بیان اینکه باراک اوباما اعلام کرده هدف اصلی ائتلاف بین‌المللی تنها تضعیف داعش است نه از بین بردن آن، گفت: ایالات متحده امریکا با اقدام فرمایشی خود برای تشکیل ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، کار به جایی نمی‌برد.

وی با تاکید بر اینکه دنیا به دلیل جنایت‌های انجام شده توسط گروهک تکفیری داعش بر علیه آنها هستند، افزود: به نظر می‌رسد که داعش تعمدا اقداماتی را برای ایجاد رعب و وحشت انجام می‌دهند تا شهرهای عراق را خالی از سکنه کنند.

رکن‌آبادی با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌های دنیا نیز با انتشار فیلم‌ها و عکس‌های اقدامات جنایتکارانه گروهک تکفیری داعش به نیت و اهداف بزرگنمایی جنایت‌های داعش در دنیا کمک می‌‌کنند، اظهار داشت: داعش از اینکه اقداماتش در دنیا پخش و گسترده شود، خوشحال می‌شود ضمن اینکه تأثیراتی نظیر فرار مردم و نیروهای نظامی را در بر خواهد داشت.

سفیر سابق ایران در لبنان تصریح کرد:‌پیشنهاد کمیته حقیقت‌یاب و همچنین تشکیل ائتلاف واقعی علیه داعش را به مسئولان خارجه اعلام می‌کنم و به نظر می‌رسد که این پیشنهاد خوب با استقبال آنان مواجه شود.

منبع: فارس
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین