امروز : شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۴۰۹۹
نسخه برابر اصل شوهای شبانه آمريكايی؛
روزنامه سینمایی «صبا» با انتشار مطلبی كه اتفاقا پایگاه خبری روزنامه جام جم نیز آن را بازنشر داده برنامه «خندوانه» را یك كپی صد در صدی از یك شوی شبانه آمریكایی با مجری گری «جیمی فالون» قلمداد كرده است.

به­گزارش«.مدّاح.نیوز.»؛ روزنامه سینمایی «صبا» با انتشار مطلبی كه اتفاقا پایگاه خبری روزنامه جام جم نیز آن را بازنشر داده برنامه «خندوانه» را یك كپی صد در صدی از یك شوی شبانه آمریكایی با مجری گری «جیمی فالون» قلمداد كرده است.

این روزنامه در توصیف برنامه «خندوانه» نوشته است: «اولین نکته‌ای که مانند تاک‌شوهای موفق دنیا در این برنامه رعایت شده حضور زنده میهمانان به عنوان یک کاراکتر است. آدم‌ها بلند بلند می‌خندند، حرف می‌زنند و در بحث شرکت می‌کنند.... او (رامبد جوان) میان تماشاگرانش می‌نشیند، اغراق‌آمیزتر از هربار می‌خندد، فریاد می‌کشد و... ».

«صبا» درباره تأثیر رامبد جوان از شوهای معروف جهان می نویسد:«تأثیر او از شوهای معروف تنها به همین جا منتهی نمی‌شود و او در برخی از ایده‌ها عین به عین از برنامه «جیمی فالون» (جدا از نوع رفتار مشابهش) تقلید می‌کند. کما این‌که یکی از ایده‌های او برای برقراری مسابقه بین تماشاگران کپی صد درصد از ایده برنامه «تونایت شو» است.جیمی یکی از مسابقه‌هایی که با ستاره‌هایی مثل تام ‌کروز، ادوارد نورتون، دیوید بکهام و... تا به الان برگزار کرده، این است که یک شونه تخم‌مرغ روی میز بگذارد و از آن ستاره بخواهد تخم‌مرغ را به سرش بکوبد. اگر تعداد تخم‌مرغ‌ پخته شکسته شده روی سر هرکدام (ستاره و جیمی) بیشتر باشد مسابقه را برده است. حالا همین اتفاق عیناً در برنامه جوان افتاد

این درحالی است كه «جواد فرحانی» ؛ تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» می گوید: «تقریباً ۱۱نفر ایده‌پرداز در این برنامه داریم. ما قصد داریم فرهنگ خندیدن را بپرورانیم چون هم خنده راحت و کم‌خرج است هم کمی از این غمگین بودن‌هایمان فاصله می‌گیریم و البته کمتر به یاد بدهکاری‌هایمان می‌افتیم

رامبد جوان و خندوانه

رامبد جوان و خندوانه


آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین